Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Rails project  (gelezen 14745 keer)

kippenlijn

• Full Member
Re: Rails project
« Reactie #150 Gepost op: 04 april 2020, 12:50 »
Alleen nu is het effect als je onder een hoek naar het spoor kijkt vanuit de cabine zoals in het bijgevoegde plaatje.

Frank....,
Inderdaad heb ik het erover gehad, je schrijft oa. "kijkt vanuit de cabine" en "zie plaatje", maar het plaatje is niet vanuit de cabine maar genomen in de route editor map..
Bekijk je het vanuit de cabine dan zit je hoger en valt het naar mijn mening niet zozeer op dat je er tussendoor kijk, en zeker niet als je met 140 km/u over het spoor raast.
Dat neemt niet weg dat ik het in eerste instantie ook minder fraai vond toen het mij opviel.

Afijn laat ik het zo zeggen op de vraag van X_shooter1; stel dat de Ram flink omhoog zou gaan dan zou ik het zeker niet doen.
Het valt mij reuze mee wat wij tot nu toe hebben aan Ram dus iets meer zou geen punt moeten zijn maar laat ik het verder aan jullie over. ;)

Ps. dan lijkt mij je eerst genoemde punt met die lassen minder fraai vanuit de cabine als je dit ziet, mja daar is dan weer niets aan te doen..........

FrankBouwhuis

• Newbie
  • *
« Reactie #151 Gepost op: 06 april 2020, 19:09 »
Hallo Kippenlijn,

Dat is scherp opgemerkt. Het viel me in eerste instantie op tijdens het rijdend testen. Ik had nog een screenshot gemaakt met de editor liggen waarbij de hoogte voldoende leek te zijn. Iets te laag ingeschat ?

kippenlijn

• Full Member
« Reactie #152 Gepost op: 10 mei 2020, 16:14 »
Bedankt X_shooter1 voor het uitbrengen van het Sporen pakket V2. 8)
Zat er al stil op te hopen dat het zou uitkomen want nu kan ik een officiƫle 't HvN V1.4 gaan uitbrengen.met 3D spoor. :P
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2020, 16:15 door kippenlijn »

RcA51

• Newbie
  • *
« Reactie #153 Gepost op: 10 mei 2020, 18:02 »
Mooi, goed nieuws komt in dit geval niet alleen.
Pet af en diepe buiging voor de maker(s) van dit alles. :D

rommy136

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #154 Gepost op: 12 mei 2020, 21:08 »
Ik heb een vraagje. Komt de handleiding ook als losse downloadbare handleiding beschikbaar op de site? Of alleen binnen het pakket?

MVg Rommy

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #155 Gepost op: 12 mei 2020, 21:48 »
Ik heb een vraagje. Komt de handleiding ook als losse downloadbare handleiding beschikbaar op de site? Of alleen binnen het pakket?

Oww, dat moet ik nog even doen geloof ik  :)

Staat er nu bij.
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2020, 21:52 door TjoeTjoe »

kippenlijn

• Full Member
« Reactie #156 Gepost op: 18 mei 2020, 22:48 »
Hmm, wat is de reden dat na ruim een week de herfst texturen gewijzigd (uitgeschakeld) zijn waarbij oa. het herfstblad verwijderd is? ???
Of wordt dit komende herfst weer ingeschakeld of zo? :-\

remko

• Newbie
  • *
« Reactie #157 Gepost op: 19 mei 2020, 03:06 »
Ik vermoed omdat het leek alsof de sporen van onder de rivieren waren gehaald, zo rond de periode februari ;D