Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Rails project  (gelezen 4141 keer)

Mark

• Newbie
  • *
Re: Rails project
« Reactie #60 Gepost op: 28 augustus 2016, 22:49 »
Bedankt voor de reactie X_Shooter, dan is het met de betonnen bielzen inderdaad beter  :)

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #61 Gepost op: 02 april 2018, 16:45 »
Ik hoop niet dat er een straf op staat voor het negeren van waarschuwing dat er tenminste 120 geen nieuw bericht is geplaatst :-\ ;D. Maar het viel me op dat er geen wintertexture's aanwezig zijn. Is dat een bewuste keuze geweest? Ik lees hier niets over terug, niet in dit topic en ook niet in de handleiding. Ik zou het wel mooi vinden als dat er wel zou komen.
En anders doe ik wel net of Nederland in de (sub)tropen ligt..... ;)

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #62 Gepost op: 02 april 2018, 17:00 »
Hoi Erwin,

Geen straf hoor ;)
Het klopt dat er nog geen wintertextures zijn. Hier ben ik al wel mee aan de slag geweest, maar het is even stilgevallen. Ik ben druk bezig met mijn afstudeerstage en dan heb ik niet altijd zin om in de avond nog bezig te zijn, even ontspannen is dan wel prettig :D

Ik zal de komende tijd weer wat tijd hier in gaan steken om tenminste het bestaande pakket te updaten.

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #63 Gepost op: 02 april 2018, 17:47 »

Geen straf hoor ;)
Pak van mijn hart, kan ik rustig slapen..... ;D

Er zij nog wat andere spoortypes in Nederland (geweest (Duo-betonblok, betonblokken met zig-zag verbinding)) Gaan die ook nog komen met de tijd?

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #64 Gepost op: 02 april 2018, 18:02 »
Ik zou zeggen, plaats wat fotomateriaal. Wie weet

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #65 Gepost op: 02 april 2018, 19:17 »
Ik zal eens op safari gaan ;)

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #66 Gepost op: 05 september 2018, 12:45 »
Ik heb wat foto's gestuurd naar het info-emailadres, alleen nog niet van het zigzag-spoor. Wel met een andere variant van het moderne betonblokdwarsligger, vervuilde dwarsliggers met nieuwe ballast ;D

Groeten,

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #67 Gepost op: 20 oktober 2018, 18:06 »
Uche Uche, wat een stoffigheid hier  ;)

Aangezien ik wat opmerkingen tegenkwam over het gebrek aan wintertextures in het sporenpakket, vond ik het tijd om eens het eea te laten zien en uit de doeken te doen.

Om te beginnen waarom het zo lang zo stil is geweest: ik heb afgelopen zomer mijn HBO studie met goed gevolg af kunnen ronden, mede door geen tijd te steken in train simulator, dat afstuderen neemt 5 maanden in beslag, dus de eerste helft van het jaar is er niets aan gebeurt. Na mijn afstuderen ben ik full-time gaan werken, 40 uur per week aan de bak dus met als resultaat dat ik niet altijd meer zin heb om te worstelen met 3ds-max of photoshop. Ten slotte zaten in de versie tot noch toe een aantal structurele problemen, met als gevolg dat er heel wat onderdelen vanaf nul herbouwd moeten worden. Hieronder is daarvan het eerste resultaat te zien: nieuw ballastprofiel, nieuwe ballasttexture, 3D bielzen (nog onder voorbehoud wat betreft impact), rails opnieuw gemapt en deels opnieuw getextured. Kortom, al heel wat nieuws, maar ook nog genoeg te doen. Ik vraag jullie geduld, ik ben slechts alleen en heb nog een leven naast train simulator. ;D

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
« Reactie #68 Gepost op: 21 oktober 2018, 08:26 »
Aha, dat is goed nieuws en blij te horen dat je ermee aan de slag bent gegaan. :P
En zelfs met 3D bielzen wat door de komst van TS 64bit aantrekkelijk word om in het toekomstige pakket te zien.
Zal iig dit topic in de gaten houden om je vorderingen te mogen aanschouwen.

Succes met het verder ontwikkelen van dit pakket, en als het t.z.t klaar is laat het dan maar bulten gaan sneeuwen. ;D

trainboy199

• Newbie
  • *
« Reactie #69 Gepost op: 21 oktober 2018, 21:27 »
Ziet er mooi uit!
Veel succes verder.  :)