Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Rails project  (gelezen 4140 keer)

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
Re: Rails project
« Reactie #50 Gepost op: 09 juli 2016, 20:40 »
De schaduw zit ingebakken in de texture dus daar merk je qua performance niets van.

En welk geflikker bedoel je precies. Enige mate van geflikker komt bij elk railspakket voor doordat de spoorlofts onder elkaar door lopen.

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
« Reactie #51 Gepost op: 10 juli 2016, 22:39 »
Nja ik bedoelde meer dat je door de overlapping een soort van flikkering/schittering ziet of hoe het ook mag heten. ;)

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #52 Gepost op: 17 juli 2016, 15:41 »
Ja maar welke overlapping precies, bij wissels?
Laat maar heb het al gevonden in een eerder bericht. Ik kan aan die overlapping niets doen, Dat komt gewoon door de idiote manier waarop Train sim een wissel genereert. De twee ballastbedden komen slecht een cm boven elkaar te liggen waardoor ze gaan "vechten" om op het scherm te komen. Door de bredere bedding is dit duidelijker zichtbaar.

Na meer onderzoek naar grondtextures gedaan te hebben heb ik besloten dat die  niet verschijnen in een update. Het installatie en gebruiksproces is veel te ingewikkeld voor de gemiddelde bouwer en gebruiker. Daarnaast moet ik dan een volledig texture pakket maken omdat het toevoegen van texture aan een bestaande set niet zomaar kan.
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2016, 15:56 door X_shooter1 »

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #53 Gepost op: 20 juli 2016, 13:17 »
Vanaf nu is de V1.1 beschikbaar om te downloaden.
V1.1 bevat 4 nieuwe trackrules, een nieuwe ballastloze uitvoering met een oud stootblok. Ook zijn de problemen met de HSL sporen verholpen en is er een transitiespoortype bijgekomen dat gaten voorkomt als je van HSL sporen naar normale sporen gaat.

yellowcake

• Newbie
  • *
« Reactie #54 Gepost op: 20 juli 2016, 14:13 »
Ah top, zal ze van de week eens binnenhalen en bekijken.

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
« Reactie #55 Gepost op: 20 juli 2016, 18:57 »
Oke bedankt voor v1.1, en ja met die overlapping zal je dan mee moeten leven, het is niet anders als je er een hele heisa van moet maken om het mogelijk weg te krijgen. ;)

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
« Reactie #56 Gepost op: 22 augustus 2016, 12:00 »
X_shooter1, (Coha team)

N.a.v. Chris zijn Sleeperless Track dat bij het maken van een wissel je plots ter hoogte van de wissel bielzen krijgt te zien.
Laat dit nu bij jou spoor ook het geval zijn toen ik dat eens testte.
Nu heeft Chris dat opgelost door de bielzen onder de grond te laten zakken omdat hij ze niet weg kreeg.
Maar als je nu met de standaard Sleeperless een wissel maakt dan zie je geen verborgen bielzen, dus op de een of andere manier kan het wel.
Kortom kunnen jullie daar als team ook eens naar kijken? ;)

Ps. zie ook RailSim.nl

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #57 Gepost op: 22 augustus 2016, 12:12 »
Bedankt voor het melden! Ik heb het meteen aangepast en het zal spoedig in een update verschijnen.

Mark

• Newbie
  • *
« Reactie #58 Gepost op: 26 augustus 2016, 14:44 »
Hetzelfde gebeurd  met de Rheda 2000 sporen; mogelijk heb je die ook al meteen meegenomen maar ik meld hem toch maar even.

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #59 Gepost op: 26 augustus 2016, 15:22 »
Beste Mark, dat kan ik niet veranderen omdat er dan helemaal geen dwarsliggers op de wissels zijn en dan zweeft de rails dus op niets. Dan toch liever betonnen dwarsliggers.