Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: NL-Borden project  (gelezen 7917 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: NL-Borden project
« Reactie #90 Gepost op: 19 november 2015, 00:26 »

Dan nog een vraag over de snelheidsborden: Zullen de snelheidsborden die ik momenteel heb staan in het seinenpakket blijven werken? Of moet ik deze allemaal opnieuw plaatsen?

De borden gaan wel danig veranderen qua uiterlijk, maar de positie en instellingen proberen we te gaan behouden !! De pivot punten blijven in iedergeval hetzelfde, dus in theorie moet het goed komen. Maar dat gaan we testen als alles klaar is. Want met het nieuwe pakket kan je vele malen meer dan wat er nu voorradig is.  :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #91 Gepost op: 19 november 2015, 09:01 »
Het enige wat ik me afvraag: Zullen de bakborden gewone objecten worden of zullen dit slechts 'scenario' objecten worden? Dit omdat ik stopping points alleen in de objectenlijst kan vinden als ik in de scenario editor een scenario bouw. Zodoende vraag ik me af of ze wel zullen verschijnen in de route editor. :)

Ik heb zelf, ook vanwege het feit dat ik het fenomeen "Stopping point" nog niet kende, me ook een ongeluk gezocht, maar uiteindelijk is deze te vinden in dezelfde categorie waar je ook de diverse markers (platform markers e.d.) kunt vinden. Ze zijn inderdaad ook vanuit de Route Editor te plaatsen.

De cijferborden (bakborden) zullen TS2016-technisch sein-objecten zijn, zodat de gebruiker zelf in kan vullen welk(e) cijfers(s) op het bord getoond gaan worden

Dan nog een vraag over de snelheidsborden: Zullen de snelheidsborden die ik momenteel heb staan in het seinenpakket blijven werken? Of moet ik deze allemaal opnieuw plaatsen?

De snelheidsborden zoals deze nu in het seinenpakket bestaan zullen dan qua-uiterlijk een update krijgen, maar we zorgen ervoor dat er niets overnieuw geplaatst hoeft te worden. En de nieuwe borden zijn natuurlijk bonus

thijsnuis1999

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 19 november 2015, 13:33 »

Deze heb je ook nog ;) Witte, Met de ander  :-\ 

Kan je ze dan ook nog maken van de paal?

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #93 Gepost op: 19 november 2015, 14:50 »
Komt goed Thijs. Op dit moment hebben de betatesters de NLBorden flink onder handen genomen. Er waren nogal wat puntjes voor op de i. Die ben ik nu 1 voor 1 aan het afmaken. De release komt dus dichterbij maar er moet toch nog best wel wat gebeuren. Bij deze wil ik onze betatesters bedanken voor hun goede werk tot nu toe. 8)

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

thijsnuis1999

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: 19 november 2015, 15:46 »
Komt goed Thijs. Op dit moment hebben de betatesters de NLBorden flink onder handen genomen. Er waren nogal wat puntjes voor op de i. Die ben ik nu 1 voor 1 aan het afmaken. De release komt dus dichterbij maar er moet toch nog best wel wat gebeuren. Bij deze wil ik onze betatesters bedanken voor hun goede werk tot nu toe. 8)

8) Conner.
Oké ik dacht Almelo heeft deze borden nieuwe 😉 dus ik dacht FF platen.

Davio

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: 19 november 2015, 20:48 »
Mooi werk weer! Is bordje 251b al gemaakt?

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #96 Gepost op: 20 november 2015, 12:38 »
Bord 251b hoort op een sein, en dus niet bij dit project.  ???

Vwb de NLBorden, hebben we als team van alles getest in een eerste beta, hier kwamen nog wat problemen bij aan het licht, die ik de afgelopen dagen heb gemaakt/veranderd. Zo ook de opbouw van onze cijferborden. Nu is alles klaar voor een 2de beta en kan het team weer aan de slag.  :P

8) Conner.

rommy136

• Jr. Member
  • **
« Reactie #97 Gepost op: 21 november 2015, 13:19 »
Ik moet hierbij toch echt mijn complimenten geven aan het COHA team!

Ziet er weer fantastisch uit zoals altijd.

Koplopermau

• Newbie
  • *
« Reactie #98 Gepost op: 21 november 2015, 15:59 »
Het realisme is weer ver te zoeken... Een trein met 88888 bakken. ;D

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #99 Gepost op: 21 november 2015, 16:11 »
Nieuw record misschien :D