Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: NL-Borden project  (gelezen 7916 keer)

thijsnuis1999

• Gast
Re: NL-Borden project
« Reactie #80 Gepost op: 16 november 2015, 15:44 »
Mooi conner  :) :) :)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #81 Gepost op: 16 november 2015, 17:50 »
Inderdaad mooi, intussen weer een paar bordjes verder.  ::) Houd het dan nooit op.  ;D

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

PatrickM

• Newbie
  • *
« Reactie #82 Gepost op: 16 november 2015, 18:55 »
Moooi! ;)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #83 Gepost op: 17 november 2015, 12:00 »
Nog even bezig geweest met de cijferborden, die in verschillende manieren uitkomt en in verschillende groottes.  :P

8) Conner
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #84 Gepost op: 17 november 2015, 17:36 »
Met het team vandaag even een onderonsje in de achtergrond. Hieruit zijn nog wat verbeter punten gekomen aangaande dit project die het een routebouwer een stuk makkelijker zullen maken om alles naar zijn smaak te maken. Ook nog een bordje gemaakt die je vaak aan een paal ziet op bijna elk station. Dit bordje word als los object  meegeleverd, met dit project.  :P

8) Conner.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #85 Gepost op: 18 november 2015, 01:00 »
Vanavond druk bezig geweest om nogmaals door het NLBorden pakket heen te gaan. De paaltjes zijn nu 1 meter langer gemaakt. Echter worden de bordjes geen meter hoger geplaatst maar kan men na het plaatsen van de bordjes, strakjes de bordjes 1 meter hoger zetten, zonder dat de paaltjes gaan zweven, er zit dus onder de grond na plaatsing nog een extra meter paal.

Op de screen is te zien dat het inschakelbord en het pantograaf op bordje nu ook dynamisch zijn gemaakt. Dus versies 2-4-6-8-16 komen hiermee te vervallen en het pakket borden is dan meer uniform. We wisten intussen ook al dat er een cijferbord bestond met getallen boven mekaar en op de screen is deze ook al te bewonderen. Deze is echter nog niet helemaal klaar, die maak ik morgen als eerste af. Ga zo ook maar eens even slapen.  :P

8) Conner.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #86 Gepost op: 18 november 2015, 09:57 »
Vanmorgen het pakket bordjes afgemaakt en zo ook het laatste bordje.  :P Iemand had een wens gedaan voor een losse paal zodat men zelf met de losse bordjes een paal kan optuigen. Lijkt wel kerstmis.  ;D

8) Conner.

dickt

• Newbie
  • *
« Reactie #87 Gepost op: 18 november 2015, 20:29 »
.... Lijkt wel kerstmis.  ;D
...

Nee hoor, Sinterklaas ;D ;D ;D

Dick

Koplopermau

• Newbie
  • *
« Reactie #88 Gepost op: 18 november 2015, 23:36 »
Even als antwoord op je eerdere vraag. Stopping points zijn niet zichtbaar tenzij je ze meegeeft in een order in bijvoorbeeld een scenario. Je zult dan een pijltje op de HUD zien waar de trein tot stilstand moet worden gebracht, en in een Career scenario zal je dan ook (indien aangezet) extra punten krijgen.

Het enige wat ik me afvraag: Zullen de bakborden gewone objecten worden of zullen dit slechts 'scenario' objecten worden? Dit omdat ik stopping points alleen in de objectenlijst kan vinden als ik in de scenario editor een scenario bouw. Zodoende vraag ik me af of ze wel zullen verschijnen in de route editor. :)

Dan nog een vraag over de snelheidsborden: Zullen de snelheidsborden die ik momenteel heb staan in het seinenpakket blijven werken? Of moet ik deze allemaal opnieuw plaatsen?

Bedankt voor al het goede werk. Het lijkt wel Sinterklaas. ;)

X_shooter1

• Administrator
  • Full Member
« Reactie #89 Gepost op: 19 november 2015, 00:15 »
Ik heb wel stopping points in de route editor, kan je zo 123 niet vertellen waar ze staan, maar ze zijn er.