Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: NL-Borden project  (gelezen 2953 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: NL-Borden project
« Reactie #10 Gepost op: 09 november 2015, 23:53 »
Mooi, heb je dan nog meer borden nodig, nu kan je ze vragen !

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #11 Gepost op: 10 november 2015, 08:04 »
Nog een paar suggesties dan maar .
De uitvoering "3000V-1500V-stroomafnemer op" bestaat de andere kant op (ri. Belgiƫ) natuurlijk als "1500V-3000V-stroomafnemer op"

De afbeelding van het "Belgisch pijlbord" is erg schematisch, dus niet echt conform de werkelijkheid

« Laatst bewerkt op: 10 november 2015, 08:08 door TjoeTjoe »

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #12 Gepost op: 10 november 2015, 08:19 »
Nog een paar ...

Inschakelbord heb ik tot dusver alleen met een "2" of een "6" gezien
"Stroom afnemer op" zal ook wel met "2" of een "6" uitgevoerd zijn, maar in ieder geval zeker met "8" en "16" (HSL)

Oh ja, voordat ik het vergeet te vragen: komen ze ook allemaal als uitvoering zonder paal?

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #13 Gepost op: 10 november 2015, 10:50 »
Ik kwam trouwens op het station bij Breda nog het onderbord "Bel TRDL" onder het stopbord vanuit de afgesloten sporen tegen. Als er foto's nodig zijn dan hoor ik het wel.

PatrickM

• Newbie
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 10 november 2015, 11:33 »
Mooi, heb je dan nog meer borden nodig, nu kan je ze vragen !

8) Conner.

De pijlborden zoals je zelf al eerder aangaf, de gekruisde variant kan ik gebruiken.
En inderdaad de inschakelborden welke TjoeTjoe laat zien. ;D

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #15 Gepost op: 10 november 2015, 11:42 »
De pijlborden zoals je zelf al eerder aangaf, de gekruisde variant kan ik gebruiken.

Over wat voor een pijlborden hebben we het hier nu?
In het seinen pakket (zie laatste bladzijde v.d. de handleiding) zitten pijlborden. Heb je het hier over iets anders?

PatrickM

• Newbie
  • *
« Reactie #16 Gepost op: 10 november 2015, 12:14 »
Excuus, die bedoelde ik inderdaad. :)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #17 Gepost op: 10 november 2015, 13:29 »
De basis is gereed, dus nu hoef ik alleen nog maar te schilderen.  :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

PatrickM

• Newbie
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 10 november 2015, 14:01 »
Netjes hoor! 8)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #19 Gepost op: 10 november 2015, 18:48 »
Netjes zijn ze nu pas.  :P Tot zover heb ik een screen gemaakt van welke borden er op dit moment in dit pakketje zitten. Dit is dus een tussendoor projectje geworden.

Op de achtergrond ben ik ook nog bezig met het armseinen project, maar daarover later dus meer, wil eerst deze bordjes maken.

Belangrijkste voor mij is dat deze bordjes bij erg verre afstand niet gaan schiemeren zoals je bij sommige andere bordjes wel ziet gebeuren. Zoals je ziet heb ik bij het inschakelbordje er nog geen nummer instaan. Ik wil deze misschien wel zo maken dat er achteraf elk nummer is in te zetten zoals men zelf wil maar dat er maar 1 bordje nodig is en niet 16 zoals het er nu uitziet. Iets meer werk voor mij, maar het uiteindelijke resultaat is dan wel mooi en het scheelt per bord weer meerde objecten in de lijst.  :P

Als het aan TjoeTjoe ligt, maak ik ook gelijk maar even Belgische borden, maar zover ik weet is nog niemand met een grens route bezig, dus die laat ik denk ik voorbij gaan.  ???

8) Conner.

« Laatst bewerkt op: 10 november 2015, 18:55 door Conner »