Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Vraag.  (gelezen 486 keer)

thijsnuis1999

• Gast
Re: Vraag.
« Reactie #10 Gepost op: 06 november 2015, 21:22 »
De borden vaan van 0.1 (1 km/u) Tot 25 (250 Km/u) ;)

Bij de WGM Heb je meerdere snelheden

EDIT: NIet relevante informatie voor dit topic over baanvaksnelheden en content van TS2016 verwijderd
« Laatst bewerkt op: 07 november 2015, 12:03 door TjoeTjoe »

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #11 Gepost op: 07 november 2015, 12:05 »
Erwin,
bedankt voor de informatie.

Wordt waarschijnlijk een apart wit en geel bordje voor 125 km/h
De lagere snelheden onder de 40 km/h kunnen we ook als extra object uitvoeren waarbij een decimaal wordt getoond

thijsnuis1999

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 08 november 2015, 16:29 »
Erwin,
bedankt voor de informatie.

Wordt waarschijnlijk een apart wit en geel bordje voor 125 km/h
De lagere snelheden onder de 40 km/h kunnen we ook als extra object uitvoeren waarbij een decimaal wordt getoond
Ben gisteren in Enschede geweest En kwam nog iets tegen Lage Witte worden (Die een korte paal hebben).
Van +/- 0.3 M (30 CM) Onder en of naast een sein.

En richting Huis kwam ik in Almelo in de tunnel een LMh Links tegen deze heeft coha alleen maar rechts. Of komt deze ook in het links (Dit geld ook Voor de LMh MGS Of zo met een getalvak er in ;) ) Zie meerijden met machinist ES AML En AML ES ;)

En bedankt voor het bovenstaande quote bericht ;) Die heb ik echt nodig van word de route mooier en echter :)

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #13 Gepost op: 08 november 2015, 20:35 »
Ben gisteren in Enschede geweest En kwam nog iets tegen Lage Witte worden (Die een korte paal hebben).   ......
Van +/- 0.3 M (30 CM) Onder en of naast een sein.

Zie meerijden met machinist ES AML En AML ES ;)

Ik heb het je al vaker gezegd: onderbouw je verhaal met beelden. Vooral als je zelf al gefotografeerd hebt of YouTube films hebt bekeken. Aan woorden "ik heb ergens gezien ..." hebben wij niet zoveel.
En anders hebben we echt geen zin om op aanwijzen zelf op pad of onderzoek te gaan.
We hebben immers genoeg te doen, ook in het echte privé leven.

Dus als je echt iets ziet wat naar jouw mening een goede toevoeging zou zijn, onderbouw dit dan met beelden. Bespaar je ons werk mee, en is er dus een grotere kans dat we daar mee aan de slag willen gaan.

Kortom: kom met voorbeelden (als in beeldmateriaal) om "teleurstellingen" te voorkomen

thijsnuis1999

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 08 november 2015, 21:01 »
Zie Seinen (Dit is in de tunnel van nijvderdal Tevens ook nog eens snelheidsborden  ::) )

Iets verder zie je een lage 4 staan  ::)

Hopelijk heb ik het bord en het sein nu goed opgezocht? Dan ga ik maar weer eens verder met Enschede (En ja deze borden bestaan echt) Heb ze op google gevonden :P

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #15 Gepost op: 10 november 2015, 14:54 »
Snelheidsborden die lager staan kan je eenvoudig maken door ze in de route te zetten, en deze wat lager in de grond te zetten op de gewenste hoogte.

De snelheidsborden die je in Nijverdal ziet, hangen aan een sein, hebben geen paal. Bedoel je dat?

Op de laatste foto met de 4 zie je een adviessnelheidsbord bedoelt voor zware goederentreinen met bijbehorende reglementering en wordt voornamelijk bij tunnels gebruikt. Dat is wel iets anders als een gewoon snelheidsbord.