Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Problemen met downloaden  (gelezen 148 keer)

bravoecho

• Newbie
  • *
Problemen met downloaden
« Gepost op: 27 mei 2020, 14:06 »
Beste allemaal,

Voor diverse routes heb ik een aantal objecten moeten downloaden, deze gaan op 2 na allemaal goed;

NL seinenobject krijg ik steeds de foutmelding netwerk fout
NL level crossings idem

Heb mijn pc al eens opnieuw gestart, zowel in explorer als google chrome willen ze niet downloaden.

Wat zijn de opties?

Cheers,

Bart

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Problemen met downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 27 mei 2020, 17:21 »
Geen,  ;D

De downloads van ons werken perfect, net nog eventjes getest. Dus zit er echt wat op je eigen pc verkeerd. Heb je een virus pakket op je pc staan ? Schakel die dan eens uit ! Alle rommel als firewall, spam bestrijder, virusbeveiliging, etc etc uitschakelen.

Zoals al gezegd werkt hier alles goed dus ligt het echt bij jouw want anders hadden er snel meer mensen geklaagd dat het niet meer werkte. Pas geleden ook iemand geholpen die was gehackt en via een VPN ons forum wilde bezoeken en dat dus ook niet werkte. Nadat hij de pc heeft laten herstellen werkt alles weer naar behoren. Weet natuurlijk niet of dit bij jouw ook het geval is maar dacht ik leg wat zaken voor die allemaal kunnen voorkomen dat jij niet kan downloaden bij ons.

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner