Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Wat vinden we zover van de nieuwe server ??  (gelezen 107 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Wat vinden we zover van de nieuwe server ??
« Gepost op: 10 februari 2020, 07:03 »
We zijn nu een paar dagen onderweg op onze nieuwe server.  ;D

Tot nu toe nog geen enkele foutmelding van jullie binnen gekregen en het ziet erna uit dat alles is goed gegaan. Het is altijd spannend om een lopende server met een database te migreren naar een compleet nieuwe server met compleet andere software. Maar wij als Coha team zijn er erg blij mee dat alles is goed gegaan en dat alles weer naar behoren werkt. :)

Wij zijn eigenlijk wel benieuwd naar jullie reacties. Merken jullie het ook dat de site veel sneller is dan normaal en wat vind je van de nieuwe download snelheid bijvoorbeeld ?? 10tb/sec. wij zouden het dan ook op prijs stellen als jullie je mening laten horen want het kost tenslotte een boel tijd en geld maar de meeste kijken zwijgend toe terwijl de mening van onze gebruikers wel degelijk meetelt. Dus laat je horen !

8) Conner
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Wat vinden we zover van de nieuwe server ??
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2020, 07:04 »
Ik had het bericht in een verkeerde topic gezet en daarom had Romy gereageerd in een ander gedeelte van het forum. Ik heb daarom mijn bericht verplaatst en zijn bericht gekopieerd en hieronder gezet, zodat iemand anders ook nog mee kan reageren zoals gevraagd.  ;)

Bedankt Rommy voor je bericht word gewaardeerd !

Hoi,

Gezien ik niet mag reageren op je bericht over de nieuwe server doe ik het hier ff.
Ik merk dat deze server naar mijn mening sneller is, maar ook beter te bereiken is. Bij de oude kwam ik er soms niet altijd op. Tot nu toe bij deze wel.

Mvg Rommy
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2020, 07:08 door Conner »
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Joopiejj

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2020, 17:27 »
De server werkt inderdaad als de brandweer  ;D ;D ;D

henksmaak

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2020, 22:03 »
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. De site werkt mijn inziens zeker sneller  8)