Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Welkom terug  (gelezen 874 keer)

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
Re: Welkom terug
« Reactie #10 Gepost op: 23 juli 2015, 19:16 »
Ik ben blij dat jullie weer terug zijn.

Alleen had ik een mail gekregen met de mededeling dat ik binnen uiterlijk 24 uur een mail zou ontvangen met daarin de bevestiging dat mijn verzoek zou zijn geaccepteerd, die heb ik helaas nooit gekregen. Dus heb ik de optie "wachtwoord vergeten" geprobeerd, en dat werkte wel (hoop ik)

Citaat
(hoop ik)
Ja dus  ;D

Sikkenbaas

• Jr. Member
  • **
Re: Welkom terug
« Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2015, 00:42 »
Ik sluit me in het geheel aan bij de harde kern die de mannen van Coha.nl een warm hart toedragen.

Welkom terug!

Als modelbouwer (in de schalen 1:87, 1:6 en 1:8, zie mijn avatar) weet ik hoeveel tijd er gaat zitten in een bouwen van een model.
Of dit nu een reëel model is of een virtueel model, het kost tijd, concentratie en inspanning om van niets iets te maken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen hoe het gevoeld moet hebben om te merken dat de site gehackt was.
Het is het equivalent van dat ze een van mijn modellen stelen of beschadigen!
De woede en de onmacht!

Het Nederlandse TS wereldje is relatief klein en het aantal Nederlandse objecten en asset bouwers wellicht nog kleiner.
Het uitvallen van een van de 'leveranciers' van Nederlandse objecten en assets leid al snel tot een stagnatie in de collectieve creativiteit van de Nederlandse routebouwers.
We hebben allemaal de impact gemerkt van het uitvallen van Dutchrail.eu, en toen Coha.nl ook 'uit de ether' was hield ik mijn hart vast.
Het waren immers de seinen en overwegen van Coha.nl die me hebben doen omschakelen van de reële modelbouw naar de virtuele modelbouw.
Ik ben een beginneling op het gebied van het daadwerkelijk bouwen van objecten en assets, maar alles valt te leren.
Ik heb immers ook moeten leren lopen...

De kwaliteit van de objecten van Coha.nl zijn voor mij een standaard geworden.
Ik heb nog een lange weg te gaan om die kwaliteit te evenaren.

Mocht iemand twijfelen aan mijn woorden, zie bijgevoegde foto.
Dit is schaal 1:87, nu moet ik nog leren dit geheel digitaal te maken...

Ik geloof in de kracht die we met zijn allen hebben om mooie objecten en routes voor elkaar te maken en die vrij met elkaar te delen.
Natuurlijk weet ik ook dat niet iedereen objecten en assets kan en wil bouwen. Ieder van ons beleeft zijn of haar eigen plezier aan TS.
Noem me een idealist en een dromer, maar de kern is toch dat we allemaal dezelfde fascinatie delen.
We zijn allemaal spoorfanaten en verenigd op dit geweldige (tijdelijke) forum!

Coha.nl bedankt en nogmaals een warm welkom terug!

Groet Sikkenbaas

(Theo van Wijk, Den Haag)