Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Update NLSeinen v4..........  (gelezen 5265 keer)

MichaelO

• Newbie
  • *
Re: Update NLSeinen v4..........
« Reactie #110 Gepost op: 26 maart 2020, 13:59 »
Ooh gaaf! Dat geeft weer wat meer opties om routes nog realistischer te maken 8)

henksmaak

• Newbie
  • *
« Reactie #111 Gepost op: 26 maart 2020, 17:29 »
Super dat jullie dit allemaal toevoegen!

Als we nu toch bezig zijn met seinen die nog niet in het pakket zitten, ik kwam deze 2 seinen tegen toen ik met Lichtenvoorde-Groenlo bezig was, zouden deze ook toegevoegd kunnen worden? Voor zover ik in de lijst met seinen kon vinden hebben jullie al wel LRk versies met een MSG gemaakt, maar nog niet zonder (ervanuitgaande dat ik er niet overheen gelezen heb)

Alvast bedankt  8)
Niels

trainsforum

• Newbie
  • *
    • ovineuropa
« Reactie #112 Gepost op: 26 maart 2020, 18:41 »
Ik kom ook even om de hoek kijken  ::)

R-Road

• Newbie
  • *
« Reactie #113 Gepost op: 26 maart 2020, 18:58 »

Ah ja, de welbekende lichtseinen met ECTS-modus die je vooral op traject Utrecht - Amsterdam vindt... het zijn wel veel varianten om te maken weet ik, dus weet niet of het verstandig is om deze óók nog eens te gaan maken voor deze versie, wordt wel veel werk zo. :)

trainsforum

• Newbie
  • *
    • ovineuropa
« Reactie #114 Gepost op: 26 maart 2020, 19:13 »

Ah ja, de welbekende lichtseinen met ECTS-modus die je vooral op traject Utrecht - Amsterdam vindt... het zijn wel veel varianten om te maken weet ik, dus weet niet of het verstandig is om deze óók nog eens te gaan maken voor deze versie, wordt wel veel werk zo. :)

Ach ja ik dacht stuur hem toch even in.

op het traject UT - ASD heb je ze inderdaad veel staan. Maar daar zitten ook nog is veel hangende versies tussen volgensmij.

R-Road

• Newbie
  • *
« Reactie #115 Gepost op: 26 maart 2020, 19:46 »
Klopt, plus rondom Utrecht Zuilen ook varianten met een rangeersein gemonteerd onder het lichtsein zelf, zie voorbeeld op foto maar dan met gewoon lichtsein.

trainsforum

• Newbie
  • *
    • ovineuropa
« Reactie #116 Gepost op: 26 maart 2020, 23:26 »
Die staan toch op de route naar CTW? R-Road

kippenlijn

• Full Member
« Reactie #117 Gepost op: 27 maart 2020, 08:40 »
Die CTW waar is dat de afkorting van?, kan het niet vinden in de stationsnamen afkortingen lijst.

R-Road

• Newbie
  • *
« Reactie #118 Gepost op: 27 maart 2020, 09:37 »
Die CTW waar is dat de afkorting van?, kan het niet vinden in de stationsnamen afkortingen lijst.

Hij doelt hiermee op opstelterrein Cartesiusweg in Utrecht Zuilen, @trainsforum klopt daar vindt je die seinen inderdaad.  :)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #119 Gepost op: 27 maart 2020, 14:22 »
Laatste plaatje getoond met rangeer sein zit al in ons pakket, ongeveer dezelfde staat in Boxtel. De ECTS seinen brengen ons niet veel en vandaar dat wij ze in deze update er niet bijmaken. Maar.......

Het stations sein dikke paal komt er dan wel weer bij, zodat we niet alles hebben afgewezen in dit bericht.  :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner