Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Update NLSeinen v4..........  (gelezen 829 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Update NLSeinen v4..........
« Gepost op: 23 november 2019, 12:23 »
Hoi alle,

Je leest het goed, wij zijn weer begonnen aan een update van de NLSeinen v4.0. In deze update zullen we weer tig van nieuwe objecten maken voor op en langs het spoor, in deze topic zullen wij jullie de komende tijd op de hoogte brengen met wat voor objecten, maar ook script technisch gaat er het een en ander mogelijk worden wat voorheen niet mogelijk was met onze vorige releases van de seinen, maar hier zal Tjoetjoe jullie over gaan berichten in dit topic met de feitjes die nieuw zullen zijn.

Wij waren in de achtergrond al bezig met de update en daardoor is er al mag ik zeggen een boel klaar voor de update.

Anti icing installatie seinen.
Toestemmingssein voor op een rangeer terrein die meestal staan bij een pompstation.
Speciale borden.
Heuvelseinen en nieuwe typen Klas seinen.
Nieuwe pijlborden voor op de seinen.
Een nieuw dwergsein.
Een nieuw type opdrachtbord behorend bij een Heuvelsein
Etc etc.

Op het moment word er gewerkt aan de Anti icing installatie. Zal wat screenshots laten zien van wat komen gaat. Nog niet alles staat erop dat druppelt later nog wel binnen. Heb je nog vragen en of opmerkingen laat van je horen !

8) Conner.

Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Update NLSeinen v4..........
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2019, 12:26 »
Nog een paar screentjus van het al gebouwde.  ;D

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Daniël Schreurs

• Newbie
  • *
  • Routebouwer ZwEnZwoKa
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2019, 16:06 »
 :) ziet er weer netjes uit!  8)
Groet van

Daniël

Joopiejj

• Jr. Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 23 november 2019, 17:10 »
Prachtig !  ;D

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2019, 17:46 »
Toestemmingssein voor op een rangeer terrein die meestal staan bij bijvoorbeeld een pompstation.

8) Conner
« Laatst bewerkt op: 23 november 2019, 17:48 door Conner »

rommy136

• Jr. Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2019, 19:25 »
Zeer gaaf! Ziet er weer zeer goed uit. Mijn complimenten.

OwinR

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 27 november 2019, 10:10 »
Wat een feest om al weer te horen dat jullie met versie 4 bezig zijn ;D

Ik vroeg mij af of het voor jullie misschien ook mogelijk is om de bakens te maken die in het spoor liggen ten behoeve van de ATB (Zowel NG als EG). Dan zou dit allemaal mooi in een pakket zitten, handig voor de bouwers als mede handig voor de latere gebruikers van de routes, zodat dit hun weer een download scheelt.

Ik ben benieuwd hoe jullie hier tegenover staan.

Groetjes,
Owin

Daniël Schreurs

• Newbie
  • *
  • Routebouwer ZwEnZwoKa
« Reactie #7 Gepost op: 27 november 2019, 10:12 »
Owin, Gert Meering heeft die bakens gemaakt als object, die mag ik in mijn route meesturen, als je ze wilt hebben is daar vast geen bezwaar tegen, je weet me te vinden.
Groet van

Daniël

Koplopermau

• Newbie
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 28 november 2019, 19:46 »
Ziet er allemaal gaaf uit. Ik weet niet of verzoekjes hier ook geplaatst mogen worden, maar zou er ook een scenario marker kunnen komen die op een bepaalde tijd een sein uit de roodstand haalt? Het wordt nu met een timer gedaan, maar in scenario's is dat altijd lastig gokken. Zou een bepaalde tijd ook kunnen?  :)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #9 Gepost op: 29 november 2019, 18:30 »
Nu we toch bezig zijn.....  :P Tjoetjoe zal nog laten weten of dit uberhaupt wel kan.  ;)

8) Conner.