Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Sein met 16 links  (gelezen 289 keer)

henksmaak

• Newbie
  • *
Sein met 16 links
« Gepost op: 08 oktober 2019, 13:04 »
Goedendag,

Ik heb voor de AY L DP CB en AY R DP CB een variant nodig met 16 links. Is dit mogelijk?

henksmaak

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Sein met 16 links
« Reactie #1 Gepost op: 08 oktober 2019, 13:37 »
Hoi Henk,

Als je, je verhaal nu een beetje onderbouwt heb je meer kans dat we je willen helpen. We kunnen natuurlijk voor een ieder allemaal seinen maken met meer links maar bestaat de situatie, ja waar dan ? En wat ben je van plan. Het komt in een route die je gaat aanbieden en of is het een fictieve route en of een route voor eigen gebruik. Het kost ons namelijk best wel wat moeite allemaal om het voor jullie te realiseren en dan is iets meer respect voor ons "GRATIS" werk wel op zijn plaats en dan is een berichtje zoals de uwe niet op zijn plaats. Ik hoop dat je er begrip voor hebt en nog even je tijd wil besteden om je aanvraag te onderbouwen !

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

henksmaak

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 08 oktober 2019, 16:33 »
Tuurlijk Conner,

Het gaat hier om 3 seinen bij Zutphen. Komende vanuit de richting Dv en Ww kan je 16 sporen bereiken. Hiervoor heb ik dit sein nodig (exacte nummers zijn  26, 28 en 30). (Ik weet dat deze situatie in de IJssellijn ook voorkomt maar daar wordt een 15-link sein gebruikt waarbij een opstelspoor niet te bereiken is... niet ideaal dus). De route is dan dus ook niet fictief, en ik ben zeker van plan hem aan te bieden. Met een beetje geluk zal dit zelfs over niet al te lange tijd zijn.

Excuses dat het bericht misschien een beetje bot was. Was zeker niet zo bedoeld en waardeer de tijd die jullie hierin steken zeer.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: 08 oktober 2019, 19:53 »
Helemaal super dat je het positief oppakt. Was ook de bedoeling dat je het positief oppakte.  :P

Als dank zijn we in de achtergrond de gevraagde links aan de seinen aan het maken voor jouw en de rest van de wereld. En mocht je nog iets nodig hebben dan weet je ons te vinden. Succes met je route, we kijken erna uit.  ;D

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #4 Gepost op: 08 oktober 2019, 21:03 »
Net één link tekort, dat is ook jammer  ;D

Heb vanavond de volgende seinen uitgebreid tot 20 links:
AY x DP CB
AY x LP MSG
AY x LR MSG
AY x LR

Deze extra's zullen meekomen in versie 4 van het Seinen pakket (momenteel in ontwikkeling)
Per mail zal ik u de gevraagde extra seinen alvast toesturen, om de bouw niet op te houden.

henksmaak

• Newbie
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 08 oktober 2019, 21:52 »
Tjonge, dat is snel  :o . Beiden hartstikke bedankt hiervoor!  8)