Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Tramseinen als static object met/zonder paal  (gelezen 339 keer)

mkasthijs

• Full Member
Tramseinen als static object met/zonder paal
« Gepost op: 04 augustus 2019, 22:59 »
Heren,

In 2015 hebben jullie het prachtige seinenpakket uitgebracht voor de tramlichten voor trambanen.
Nu is het zo dat wij langs onze route van Noordoost Nederland een paar busbanen hebben met kruisingen met verkeerslichten.
Frison heeft prachtige static verkeerslichten gemaakt destijds met mooie palen erbij. Echter hangen hieraan op onze route ook een paar tramlichten. Nu is dat wat rommelig opgelost bij ons met stukjes spoor en dan een tramsein, maar hangen bovenaan een mast gaat nooit lukken.
Al met al de vraag, kunnen jullie mogelijk een static object tramlicht (negenoog) maken zonder paal (en eventueel met paal) en die bij het pakket doen. De lampjes mogen gewoon op rood staan in dat negenoog, meer hoeft niet. Geen oranje en/of wit in verschillende richtingen dus.

Alvast bedankt als het mogelijk is :)

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
Re: Tramseinen als static object met/zonder paal
« Reactie #1 Gepost op: 04 augustus 2019, 23:14 »

We gaan pas roepen dat dit onmogelijk is wanneer we geen haar meer op ons hoofd hebben.
Rommy is aardig op weg om mij van enige kaalheid te voorzien, maar dat betreft een ander klein pakket  :)

We nemen het verzoek in beraad. Iemand moet ons magazijn in duiken om te kijken wat mogelijk is. Eerst maar even daar de planken afstoffen. Dan zien we wel verder. Hou ons wel (zo nu en dan) wel wakker. We zitten namelijk alweer midden in een geheim project.

mkasthijs

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: 05 augustus 2019, 08:18 »
Jullie zitten ook nooit stil he, hahaha.
Prima, het heeft geen directe haast/spoed hoor, maar zou wel leuk zijn voor ons in de derde versie van de route.

rommy136

• Jr. Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 05 augustus 2019, 08:53 »

We gaan pas roepen dat dit onmogelijk is wanneer we geen haar meer op ons hoofd hebben.
Rommy is aardig op weg om mij van enige kaalheid te voorzien, maar dat betreft een ander klein pakket  :)

We nemen het verzoek in beraad. Iemand moet ons magazijn in duiken om te kijken wat mogelijk is. Eerst maar even daar de planken afstoffen. Dan zien we wel verder. Hou ons wel (zo nu en dan) wel wakker. We zitten namelijk alweer midden in een geheim project.

Ik hoop niet dat ik je iets te veel kaalheid en hoofdzorgen geef, dat is natuurlijk niet de bedoeling :) Succes met jullie geheime project en we horen het wel als we iets voor jullie kunnen betekenen.

Mvg Rommy