Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Lichtintensiteit seinen  (gelezen 429 keer)

Sebastiaan

• Newbie
  • *
  • Machinist in opleiding.
Lichtintensiteit seinen
« Gepost op: 24 juli 2015, 18:06 »
Hallo,

Op het oude Coha forum werd er gesproken over een update, welke de seinen een betere lichtintensiteit zou gaan geven. Ik vroeg me af hoe ver het met deze update staat?
Ik zou het namelijk geweldig vinden om 's nachts te kunnen rijden en dan mijn seinbeeld al van een grote afstand te kunnen zien. (zoals een Machinist dat in het echt ook ziet)
Machinist in opleiding.

Sikkenbaas

• Jr. Member
  • **
Re: Lichtintensiteit seinen
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2015, 22:14 »
Ik had dit probleem op het oude Coha forum ook aangemerkt en er werd me verteld dat dit er wel aan zit te komen.

Ik ben ook een echte nachtrijder, zie onderstaand door mezelf geknutseld stukje traject, en ik zou het net zo geweldig vinden als jij om de seinbeelden van grote afstand te kunnen zien.

Geduld is een schone zaak zal ik maar zeggen Sebastiaan!  ;)

Sebastiaan

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2015, 22:28 »
Ja natuurlijk heb ik geduld. Dit heb ik heel lang niet gehad, maar sinds een tijdje denk ik ach dat komt wel, en dan schiet alles ook echt veel sneller op dan dat je vol ongeduld ergens op wacht.

Je traject ziet er zoals ik het zie goed uit! Echt heerlijk dat nacht rijden, veel rustiger op het spoor en je ziet alles heel anders dan dat je het bij daglicht doet.  :)
Machinist in opleiding.

Sikkenbaas

• Jr. Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2015, 22:55 »
Sebastiaan,

Zonder nu teveel van het onderwerp af te raken: 

Voor het 'echte' nachtgevoel raad ik je aan de MK 3D Cloudy weer instelling te gebruiken in de scenario editor.
Dit weertype zit bij de payware route Mannheim - Karlsruhe..
Ook voor de dagdiensten is dit naar mijn mening een zeer Nederlands weertype...

Probeer het eens!  ;)

Sebastiaan

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2015, 23:09 »
Zodra er weer een sale is bij Steam ga ik het zeker uitproberen! Bedankt voor de tip Sikkenbaas. ;)
Machinist in opleiding.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2015, 09:02 »
Zoals al vele malen gemeld, zijn we op het moment bezig met de Nederlandse klassieke seinen 1937. We zijn hier al een heel eind mee op pad. Na dit project gaan we verder met de Nederlandse lichtseinen en 1 van de dingen die we er dan meteen in willen bouwen is beter licht en nog vele andere dingen. Dus geduld is nog even gewenst, het komt er allemaal aan.  :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner