Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: rijdraad bovenleiding  (gelezen 78 keer)

rondevos

• Newbie
  • *
rijdraad bovenleiding
« Gepost op: 04 januari 2019, 15:01 »
Hoi allemaal.Nog de beste wensen.Wie kan mij helpen? ik heb een hoop nl  routes hard van nederland. Maar op elke route die ik wil spelen maak niet uit wat voor route het is zie ik geen rijdraad bovenleiding wel portalen en rails,Hoe komt dat? ben ik wat vergeten of zo? vroeger had ik wel rijdraad bovenleiding.Bestaat  er een bestandje daarvoor dat ik de rijdraad bovenleiding kan instaleren zodat ik weer rijdraad bovenleiding heb? Gaarne wacht ik op uw antwoordt

Met vriendelijke groet Rondevos

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
Re: rijdraad bovenleiding
« Reactie #1 Gepost op: 04 januari 2019, 18:49 »
Beste Ron,

wij als coha.nl hebben nooit bovenleiding uitgebracht, vandaar dat jouw vraag door mij verhuisd is naar de Algemene discussie.

Er zijn een aantal routes, zoals bijvoorbeeld 't Hart van Nederland, die nog (deels) gebruik maken van een standaard bovenleiding. Deze bovenleiding komt uit de route Oxford - Paddington (tegenwoordig Great Western Main Line genoemd).

Nu durf ik mijn hand er niet voor in het vuur te steken, maar mogelijk ben je al gered door te kijken of je het European Assets pakket wel of niet (goed) geïnstalleerd hebt. Volgens mij wordt de bovenleiding daar in meegeleverd. Maar nogmaals, ik ga mijn handen er niet aan branden ;)
En anders moet je in het verleden de vermeldde route hebben, en daar iets niet goed zitten

Als ik kijk naar mijn installatie dan moet je in je Assets map het volgende hebben staan:
Kuju\RailSimulator\Scenery\Procedural\oxfo_padd_Catenary01.xml

Heb je dat niet, dan schuilt daar waarschijnlijk je probleem.

Maakt de route geen gebruik van de "oude" bovenleiding, dan adviseer ik je om naar treinpunt.nl te gaan en daar het bovenleiding pakket van Michael1234 op te halen. Dit zeeer fraaie bovenleiding pakket wordt in de nieuwere routes gebruikt.

Aangezien wij geen route experts zijn is het sowieso raadzaam, mocht je problee hiermee niet opgelost zijn, je vraag te posten in het Problemen topic op treinpunt.nl . Daar zijn genoeg experts aanwezig die je eventueel verder kunnen helpen