Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Seinen  (gelezen 289 keer)

trainsforum

• Newbie
  • *
Seinen
« Gepost op: 17 oktober 2018, 17:49 »
Hallo

Ik heb de seinen op de route staan! Maar deze werken vanaf TS 2019 Niet meer! Ik plaatst er 1 en op de 2d map staan ze opeens 3x. Ook Vallen veel wissels na het maken weg! Dit probleem zegt DTG is bekent maar bij hun seinen is dit niet zo! De fout ligt volgens hun dan bij de object maker('s)

en ook gaan de seinen niet meer op groen! Deze blijven op rood staan (Ik gebruik die Markers van jullie dan nog niet eens) Wat kan ik hier het beste aan doen?

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
Re: Seinen
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2018, 19:54 »
Precies doen wat DTG adviseert: de 32-bit editor gebruiken voor routebouw, totdat zij melden dat het probleem met de 64-bit editor verholpen.

DTG heeft erkend dat er een groot probleem zit in de 64-bit versie van TS, en dan met name de editor.
Dat één sein als meerdere seinen in een route verschijnt (of juist helemaal niet) ligt echt niet aan de objecten van ons of andere content bouwers. Die conclusie is volstrekte onzin.

Meerdere onafhankelijke personen hebben aangetoond dat de oorzaak ligt bij het corrupt raken van het tracks.bin bestand van een route indien deze na een bewerking in de 64-bit editor.

DTG zal het dus moeten oplossen.

Tot die tijd alleen een route bouwen met TS2019 32-bits

trainsforum

• Newbie
  • *
Re: Seinen
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2018, 21:57 »
Precies doen wat DTG adviseert: de 32-bit editor gebruiken voor routebouw, totdat zij melden dat het probleem met de 64-bit editor verholpen.

DTG heeft erkend dat er een groot probleem zit in de 64-bit versie van TS, en dan met name de editor.
Dat één sein als meerdere seinen in een route verschijnt (of juist helemaal niet) ligt echt niet aan de objecten van ons of andere content bouwers. Die conclusie is volstrekte onzin.

Meerdere onafhankelijke personen hebben aangetoond dat de oorzaak ligt bij het corrupt raken van het tracks.bin bestand van een route indien deze na een bewerking in de 64-bit editor.

DTG zal het dus moeten oplossen.

Tot die tijd alleen een route bouwen met TS2019 32-bits

Hallo TjoeTjoe.

bedankt voor je antwoord en tip. Hier kan ik in ieder geval wat mee.  8) 8) 8)