Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Stopplaatseinen met pijlbord  (gelezen 406 keer)

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
Stopplaatseinen met pijlbord
« Gepost op: 05 september 2018, 12:57 »
In de Lichtseinen-pakket zit het stopplaatssein, nu heb ik deze geplaatst in mijn route. Wordt er nu bij een specifieke handeling automatisch een pijlbord naar rechts toegevoegd? Dit zag ik de eerste keer dat ik deze plaatste. Ik heb het echter niet meer kunnen reproduceren en daarvan een screenshot kunnen plaatsen. Ik had dit sein links naast het bedoelde spoor geplaatst met de link naar rechts.

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
Re: Stopplaatseinen met pijlbord
« Reactie #1 Gepost op: 05 september 2018, 17:18 »
Bij het plaatsen van een sein-object als deze zullen bij de allereerste keer plaatsen in de route editor alle toeters en bellen die op het sein zitten zichtbaar zijn.
Normaliter verdwijnen de pijlborden bij het gaan rijden op de route, maar heel soms is het nodig om de route/ het scenario geheel te verlaten en opnieuw te starten bijv met Replay
De nukken van TS20xx heersen overal

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2018, 14:02 »
Mijn excuses voor de wat late reactie, wat probleempjes met internet gehad. Maar dank je voor jouw antwoord.
Maar begrijp ik nou goed dat er toch een pijlbord op zit?

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: 16 september 2018, 20:10 »
Mijn excuses voor de wat late reactie, wat probleempjes met internet gehad. Maar dank je voor jouw antwoord.
Maar begrijp ik nou goed dat er toch een pijlbord op zit?

Ja, maar alleen voor de versie op voet. (Amsterdam Centraal en Hengelo)
De versie zonder voet is een LED uitvoering welke hangend aangetroffen werd op Utrecht Centraal