Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Vraag over de scenario timer marker  (gelezen 2862 keer)

Straaljager

• Newbie
  • *
Re: Vraag over de scenario timer marker
« Reactie #20 Gepost op: 07 augustus 2018, 17:44 »
Beste Conner en TjoeTjoe,

Ongeveer 3 jaar geleden hebben jullie een filmpje op YouTube geplaatst waarbij een overweg pas vlak voor de trein werd geactiveerd.
Nu weet ik niet precies hoe dit werkte en of dit misschien een special ontworpen overweg was.  Ongetwijfeld zullen jullie als team al van alles hebben geprobeerd.

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #21 Gepost op: 07 augustus 2018, 19:39 »
Er zitten in het overwegen pakket een aantal overwegen welke we speciaal voor de hcc!trainsimig hebben gemaakt. Deze overwegen hebben een speciaal script, welke ervoor zorgt dat de overweg pas op 10 meter oid gaat sluiten. Dit om het gedrag van overwegen op een museumlijn bij benadering te simuleren.

Maar nogmaals, er is script-technisch absoluut géén interactie met overwegen mogelijk.
Die discussie sluiten we dan bij deze ook af.  :)

Hoor nu liever terug of de aanpassing voor de Timer marker voldoet, want dan kan ik er een officiele patch voor uitbrengen

renzemark

• Newbie
  • *
« Reactie #22 Gepost op: 27 augustus 2018, 10:23 »
Dat werkt nu dus mooi. Heb nog wel een andere issue met de timermarker. Dit is bij het kop maken. Na aankomst wissel ik van cabine maar het sein waar de timermarker achter ligt blijft dan op rood. Als ik dan hier de voortgang in het scenario opsla, eruit ga en opnieuw start werkt de timer wel maar ja dat wil je niet altijd...

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #23 Gepost op: 27 augustus 2018, 19:09 »
Hmm, tja, aan dit scenario had ik dus even niet gedacht.
Is denk ik wel op te lossen, maar nu even niet.

Zal er in een verloren uurtje eens een onderzoek aan wagen, maar op dit moment liggen de prioriteiten ergens anders  :)

renzemark

• Newbie
  • *
« Reactie #24 Gepost op: 27 augustus 2018, 21:35 »
Dat snappen we, jullie zijn vast weer met mooie dingen bezig. :)