Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Testtrack V2.0  (gelezen 803 keer)

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
Re: Testtrack V2.0
« Reactie #10 Gepost op: 14 juli 2018, 16:58 »
........ naar verwachting hoop ik hem zondag al te kunen releasen  ;D

Loop je niet te hard van stapel, waar anderen maanden met een route bezig zijn doe jij in een week.
En heb je bv. het zand al uit de draaischijf gehaald zoals op mijn plaatje was te zien?

henry

• Newbie
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 14 juli 2018, 20:02 »
nee hoor met deze route ben ik al veel langer dan een week bezig dat zand is beton wat ik geverft heb als je beter of mooier idee weet sta open voor sugesties
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2018, 20:05 door henry »

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #12 Gepost op: 14 juli 2018, 22:27 »
Een klein beetje bijval aan de opmerking van Kippenlijn:

Het mag hier dan gaan om een zogenaamde TestTrack: om het maar bot te zeggen, de beelden welke getoond zijn tonen een rondje spoor zonder enige vorm van al te veel aankleding van de omgeving.

Nou mag een en ander allemaal fictief zijn, maar dan nog trekt dat enige vorm van realisme omlaag.
Een grasveld met rails erin kan bij wijze van spreken iedereen bouwen, maar is volkomen oninteressant.
Probeer een en ander aan te kleden met bomen en struiken, en het aanzicht wordt op zijn minst vanuit de cabine veel interessanter.

Heb je al nagedacht over waar je deze route gaat aanbieden?
Op coha.nl is geen optie, want wij bieden hier alleen zaken ter download aan welke ontwikkeld zijn door mensen die deel uitmaken of uitmaakten van het coha.nl-team.

henry

• Newbie
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 15 juli 2018, 09:08 »
Tjsoe tjsoe lees eens goed in me bericht alles is klaar aleen de scenery daar word aan gewerkt en dan is ie pas klaar  als 2e antwoord op je vraag route word op me eige site aangeboden  ;)