Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Testtrack V2.0  (gelezen 653 keer)

henry

• Newbie
  • *
Testtrack V2.0
« Gepost op: 08 juli 2018, 13:43 »
Hallo na een tijdje met prive leven bezig geweest te zijn heb ik de ts 2018 draad weer opgepakt ben bezig met een V2 versie van de TestTrack die helaas niet is geupgrade met TSX efekten zoals verbeterde verlichting dus ben ik er 1 aan maken met verbeterde verlichting en inplaats van de engelse miles word nu KMH toegepast deze hele TestTrack zal bestaan uit standaart en coha objeckten weet niet of ik het hier mag plaatsen maar hopelijk word het wel gewaardeert mooie route  voor hier op de site ? groetjes henry  ;D

GertMeering

• Jr. Member
  • **
Re: Testtrack V2.0
« Reactie #1 Gepost op: 08 juli 2018, 13:58 »
Ben benieuwd.Suc6

henry

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 08 juli 2018, 14:37 »
top snelheid is 300 KMH max wat je mag rijden over de baan hierbij wat fotos van opstel en diesel depo met loods uit tilburg

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 09 juli 2018, 15:22 »
Je probeert je best erop te doen en zult zo wel je idee├źn hebben, maar je hebt de sporen veel te dicht bij elkaar op de draaischijf liggen.
Op jou manier kom je helemaal scheef uit bij het roudhouse en kun je maar 4 sporen kwijt wat er overigens ook niet uit ziet.
Mja het is jou route en zeg alleen hoe ik erover denk, maar als je het iets van zo maak (zie onder) is dat toch veel realistischer? ;)

henry

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 09 juli 2018, 22:32 »
kippenlijn zo te zien heb jij ook veel meer bouw ervaring met die loods dan ik daar zit het ook in hea  ;) en je gebruikt andere type draaischijf lijkt het nou leer deze dan maar eens bij hoe jij dat voor elkaar gekregen hebt groetjes  ;D

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 09 juli 2018, 23:33 »
Tsja dat is niet zo maar 1 2 3 uitgelegd, het enigste wat ik je mee kan geven is kijk eens in de route editor van 't Hart van Nederland ter hoogte van Utrecht Maliebaan. :)
En al doende leert men, ik heb het met vallen en opstaan ook onder knie moeten zien te krijgen. ;)

henry

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 13 juli 2018, 17:37 »
Kippenlijn doe ik het zo beter ?

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 13 juli 2018, 20:58 »
Ja zo is het netjes en liggen de sporen ook niet gekruist waarbij alle deuren benut zijn. :P

henry

• Newbie
  • *
« Reactie #8 Gepost op: 13 juli 2018, 22:28 »
bedankt voor de hulp dan ga ik verder met scenery aanpak en is ie klaar voor gebruik zullen we maar zeggen  ;D

nog 2 plaatjes 1 is van de perons heb 1 gewone aangelegt en 1 voor laagvloers treinstellen merkte al snel dat flirt en de spurts van ariva lagere instap hebben dan het andere materieel zoals Virm en ICmm en ICR dus heb voor 2 soorten treinen 2 verschilende perons gebouwt de andere foto is van de loods waar men stoomloks in kan parkeren om te testen

henry

• Newbie
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 14 juli 2018, 10:54 »
hierbij screens van het spoor naar verwachting hoop ik hem zondag al te kunen releasen  ;D