Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Belgische Seinen  (gelezen 13393 keer)

mkasthijs

• Full Member
Re: Belgische Seinen
« Reactie #220 Gepost op: 14 juni 2019, 21:09 »
Zeer fraai weer :)

Sikkenbaas

• Jr. Member
  • **
« Reactie #221 Gepost op: 15 juni 2019, 13:33 »
Een zeer plezant seinenpakket!

Mijn dank is groot!  ;D
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2019, 13:35 door Sikkenbaas »

benjamin

• Newbie
  • *
« Reactie #222 Gepost op: 04 september 2019, 20:58 »
ik vinds raar dat bij de nederlandse seinen een afgekruist seinen tussen staan en bij de belgiche seinen niet vb

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #223 Gepost op: 05 september 2019, 19:17 »
Over raar gesproken :

Ik vind het raar dat je maar liefst vier hele minuten voordat dat je dit bericht plaatst mij een PM stuurt met de vraag of het mogelijk is om, net zoals vergelijkbare seinen in het NL Seinen pakket, afgekruiste seinen voor de Belgische seinen te maken, en vervolgens met dit bericht op de proppen komt.

Ik vind het raar dat je, ten tijde dat dit pakket in ontwikkeling was, hier met geen woord over hebt gerept.
Je volgde dit project toendertijd immers op de voet. Toen was het de kans om er naar te vragen.

Ik vind het raar dat er niet even meer tijd besteed wordt om op een betere geformuleerde vraag te stellen cq verzoek in te dienen voor een eventuele toekomstige uitbreiding. Dat je het jammer vindt dat iets zich niet in het pakket bevindt, betekent niet dat het raar is.

We hebben honderden uren per persoon in de ontwikkeling van het Belgische seinen pakket gestoken.
Daarbij zijn bewuste keuzes gemaakt in wat er wel en niet in de eerste versie van het pakket zou komen.
Extra suggesties en ideeën van forum-leden gedurende de looptijd van het project zijn daar waar mogelijk wel meegenomen.
Ook wij weten heus wel dat er nog veel meer te maken is dan dat er nu in het pakket zit.
Maar ergens hebben we voor deze eerste versie van het pakket een streep getrokken.

Wij wachten nu wel eerst op routes waarin dit pakket gebruikt is, en oordelen dan wel weer of er een vervolg op komt.
Want eerlijk is eerlijk, wij gaan niet nog eens honderden uren van onze privé tijd verbranden, als we er niks van terug zien.

Sorry dat ik op deze manier reageer, maar een dergelijke kortaf opmerking als reactie op een naar mijn mening omvangrijk eerste versie valt bij mij nou niet bepaald in goede aarde.

Aangezien dit project inmiddels afgerond is, gaat de boel ook meteen maar op slot