Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Rails project  (gelezen 7723 keer)

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
Re: Rails project
« Reactie #110 Gepost op: 13 november 2019, 19:39 »
Is nooit voor niets geweest. Heel veel dingen kan ik gewoon overnemen, maar niet alles. Maar de basisonderdelen van de textures heb ik gewoon net als het overgrote deel van de 3D.

En wees gerust, ik ben niet alleen van jouw feedback uitgegaan. Ik heb ook van anderen het een en ander gehoord. Bovendien heb ik goed bij een aantal anderen gekeken hoe het een en ander in elkaar zit en daaruit geconcludeerd dat mijn werkwijze zeer weinig gebruikt wordt. In de bijlage staat een screenshot waarop de versie met volledig 3D bielzen en een testversie met 3D achtige bielzen. Bij de laatste bleef het geheugengebruik veel lager, 2,5GB ipv 7,5 GB op  dezelfde route. Dat was voor mij doorslaggevend.

Wat betreft de sneeuw textures op het huidige pakket zetten. Dat is sneller gezegd dan gedaan, ik steek diezelfde tijd liever in het ombouwen van de update.

kippenlijn

• Jr. Member
  • **
Re: Rails project
« Reactie #111 Gepost op: 14 november 2019, 16:23 »
In de bijlage staat een screenshot waarop de versie met volledig 3D bielzen en een testversie met 3D achtige bielzen. Bij de laatste bleef het geheugengebruik veel lager, 2,5GB ipv 7,5 GB op  dezelfde route. Dat was voor mij doorslaggevend.

Dat is nogal geen verschil wat de GB's betreft, welk spoor is nu met 3D achtige bielzen?
Het linkse spoor soms wat verderop nogal schittert gezien het plaatje?

Citaat
Wat betreft de sneeuw textures op het huidige pakket zetten. Dat is sneller gezegd dan gedaan, ik steek diezelfde tijd liever in het ombouwen van de update.

Groots gelijk, maar ik dacht niet geschoten is altijd mis. :)
« Laatst bewerkt op: 15 november 2019, 08:31 door kippenlijn »