Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Hectometer tool  (gelezen 692 keer)

Klaas Mastenbroek

• Newbie
  • *
Hectometer tool
« Gepost op: 29 mei 2018, 03:46 »
Hallo uit Australie, ik ben een route aan het bouwen gebazeerd in Zuid Australie maar met Nederlandse tracks( Coha) en seinen. Nu heb ik een vraag over het hectometer tool ik weet niet hoe ik dat kan gebruiken, kan iemand mij in de juiste richting helpen alvorens bedankt Klaas Mastenbroek.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Hectometer tool
« Reactie #1 Gepost op: 31 mei 2018, 13:41 »
Ik had gehoopt dat iemand je ondertussen al had geholpen, maar helaas dus.

Maar goed wat is precies je probleem, want er zit een handleiding bij die duidelijk genoeg is hoe het werkt.

Wat ik me voor kan stellen dat je meteen de cijfers wil zien als je het eerste bordje in de route zet. Doordat Ts het bordje niet onmiddellijk analyseerd worden de cijfertjes niet meteen zichtbaar. Beste is dat je het hectometer plaatje op zijn plaats neer zet en linkt aan het spoor en dan de route saved er helemaal uitgaat en opnieuw je route laad en dan de cijfertjes in gaat vullen want dan gebeurd het wel ineens dat je het cijfer te zien krijgt dat je hebt ingegeven. Dit alles staat ook duidelijk geschreven in de handleiding.

Heb je andere problemen met het bordje probeer dan zo duidelijk mogelijk te vertellen waar je tegenaan loopt.

Succes met je route.

8) Conner
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Klaas Mastenbroek

• Newbie
  • *
Re: Hectometer tool
« Reactie #2 Gepost op: 03 juni 2018, 14:21 »
Bedank uit Australia, ik ben niet zo jong meer en moet alles leren zoals ik ga (on the go) ik ga kijkenwaar ik dat heb neer gezet. Een andere vraag is ,ik probeer het roundhouse te gebruiken maar kan het niet vinden , het is aangevinkt.