Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Volgende update Nederlandse seinen pakket van start !  (gelezen 3321 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Volgende update Nederlandse seinen pakket van start !
« Gepost op: 07 maart 2018, 18:09 »
Hoi allen,

Gaan we weer verder waar we gebleven zijn....... ;D

Ps. deze komen ook in lamp versies uit. Heb je nog wensen aangaande het seinen pakket meld je !

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Sikkenbaas

• Jr. Member
  • **
Re: Volgende update Nederlandse seinen pakket van start !
« Reactie #1 Gepost op: 07 maart 2018, 19:38 »
Sikkenbaas is blij!   ;D

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 07 maart 2018, 22:40 »
Een paar zaken welke al op mijn persoonlijke lijstje staan:

- Het LED sein op paal (Coha-AY L LP BXX en Coha-AY R LP BXX + P-uitvoeringen)  [verzoek van Daniël Schreurs]
- Uitrijsein sein nummer 20 te Venlo : Hoofdsein met voorzetsein VS :
- Scenario markers zoals Stop/Door, Rijden op Zicht (niet meer TAB drukken voor toegang to bezet spoor (is al in uitvoering)
- Grensovergang markers om compatibiliteit tussen bijv. NL seinen en Duitse seinen te verwezenlijken (is al in uitvoering)
- ETCS Stopplaatsmarkeringen (met en zonder witte onder-lamp) HSL :
- kilometreringsborden met Gele achtergrond (HSL) [hoort in ander project thuis] :

Meteen maar een oproep: is er iemand die goede informatie heeft over de constructie van de ETCS Stopplaatsmarkeringen zoals we deze in Nederland kennen op de HSL (vaak gemonteerd aan de bovenleidingsmasten) en de Betuwelijn. Fotomateriaal is ook zeer welkom.

trainboy199

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 08 maart 2018, 12:42 »
Dit zijn weer leuke plannen, veel succes!  :D

P.s. De overweg update moet dus nog even wachten?

Via Pm opgelost door Conner  ;)
« Laatst bewerkt op: 08 maart 2018, 15:53 door Conner »

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 08 maart 2018, 13:11 »
Ik heb wel wat suggesties voor de volgende update:
-Telefoonkasten, voor mensen die routes bouwen in het pre-Telerail tijdperk (heb ik wel wat foto's van voor textures indien gewenst)
- Blauwe kilometerborden, deze zijn tot eind jaren 80 begin jaren 90 gebruikt. Nu weet ik wel een plek waar deze nog hangt, echter is daar moeilijk bij te komen omdat deze langs de vrije baan staat. Ik zal eens een foto maken als ik er langs rij...
-Misschien een onzichtbaar sein om meerdere rijwegen te kunnen maken naar hetzelfde spoor. Deze stop je dan onder de grond en zal dan niet zichtbaar zijn in de simulatie, maar wel in de editor.
-Stopontspoorblokken, en grendels (foto's kan ik eventueel ook leveren)

Ik zie wel wat er mogelijk is... ;)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #5 Gepost op: 08 maart 2018, 15:19 »
Alles is mogelijk als wij tenminste goede foto's en info krijgen/hebben/zelf kunnen krijgen. Dus je ideeën zijn zeer goed ! bedankt voor je input zover, word gewaardeerd.  ;)

De eerste 2 aanvragen en de laatste aanvraag is te realiseren als ik er tenminste duidelijke foto's van kan krijgen ! Dus doe je best zou ik zeggen dan doe ik mijn best voor jullie. Telefoon kasten heb ik al gemaakt, foto's zijn nog steeds welkom maar zitten in het pakket armseinen die we zeker weten ook nog een keer gaan afmaken maar doordat hier echter nog heel veel werk aanzit staat deze even in de ijskast.  :-\

8) Conner.

Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #6 Gepost op: 08 maart 2018, 15:24 »
Ojee dadelijk krijg ik nog een waarschuwing voor spammen.  ;D

Het volgende staat ook weer klaar voor de release. Lamp en led versie.

8) Conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #7 Gepost op: 08 maart 2018, 16:37 »
We hadden een klacht ontvangen dat er een babyseintje een zonnesteek had opgelopen. Dus maar snel een zonnekap erop geïnstalleerd.  ;D Was een aanvraag van een tijd geleden, bij deze dus aanwezig in het seinen pakket.  ;)

8) Conner.

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #8 Gepost op: 08 maart 2018, 18:24 »
Ik heb wel wat suggesties voor de volgende update:
-Misschien een onzichtbaar sein om meerdere rijwegen te kunnen maken naar hetzelfde spoor. Deze stop je dan onder de grond en zal dan niet zichtbaar zijn in de simulatie, maar wel in de editor.

Ik noem dat zelf virtueele seinen. Deze heeft Conner al voor me gemaakt.
Weet alleen niet of deze bij de komende release inbegrepen zullen zijn.
Vraagt namelijk nogal wat trucjes en aanpassing her en der in de scripts.
Maar we zullen zien.

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #9 Gepost op: 09 maart 2018, 00:10 »
We hadden een klacht ontvangen dat er een babyseintje een zonnesteek had opgelopen.
Het seintje was ook erg uhm... rood geworden.....

Alles is mogelijk als wij tenminste goede foto's en info krijgen/hebben/zelf kunnen krijgen. Dus je ideeën zijn zeer goed ! bedankt voor je input zover, word gewaardeerd.  ;)

De eerste 2 aanvragen en de laatste aanvraag is te realiseren als ik er tenminste duidelijke foto's van kan krijgen ! Dus doe je best zou ik zeggen dan doe ik mijn best voor jullie. Telefoon kasten heb ik al gemaakt, foto's zijn nog steeds welkom maar zitten in het pakket armseinen die we zeker weten ook nog een keer gaan afmaken maar doordat hier echter nog heel veel werk aanzit staat deze even in de ijskast.  :-\
Ik zal eens zoeken, foto's van de telefoonkasten moet ik nog wel ergens hebben. Van het blauwe kilometerbord zal ik een foto maken waaronder het huidige km-bord hangt. Hiermee kan je de maat wel vrij goed bepalen denk ik, ze zitten aan dezelfde mast namelijk.

Je ziet mijn werk wel weer verschijnen ;)