Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Nederlandse armseinen 1937 project...  (gelezen 5399 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Nederlandse armseinen 1937 project...
« Reactie #10 Gepost op: 31 oktober 2015, 12:46 »
Deze week ga ik weer een voorzichtig begin maken aan dit project. Op het moment bezig om alles weer goed te zetten naar een crash van mijn systeem. Naja Crash, ik had de pc naar Windows 10 overgezet en dit bleek meer problemen te geven dan dat het werkte. Vervelendste was dat mijn pc te pas en te onpas steeds uit zijn eigen vast liep en opnieuw opstarte. Nu ben ik weer terug in windows 7 en draait het systeem weer stabiel. Tijd voor de Armseinen dus.  :P

Zoals op het vorige forum al gemeld, alle grondpalen zijn klaar. Laatste paal had een elektrische steller. Zeer goed gelukt al zeg ik het zelf.  ;D

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

dickt

• Newbie
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 31 oktober 2015, 14:48 »
Hè, hè, eindelijk.... ;D ;D ;D ;D

Dick

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: 03 november 2015, 15:32 »
Wachten duurt dan ook zolang.  :P

Alweer enkele dagen bezig met van alles en nog wat. Voor de grap even een sleutel paaltje gemaakt om strakjes bij een hondenhok te plaatsen om een overweg te bedienen. Helaas zal dit paaltje er alleen maar staan voor de sier ben ik bang want werkend is deze niet te krijgen ben ik bang, maar altijd leuk voor de screenshots. Zo dadelijk ga ik verder om de teksten te maken die nodig zijn voor de onderborden van het S-Bord.  :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #13 Gepost op: 03 november 2015, 17:29 »
Kan je het niet combineren met stop go overweg oid?

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #14 Gepost op: 03 november 2015, 18:04 »
Als ik heel eerlijk moet zijn weet ik niet eens wat het stop, go blokje doet ?!?! Moet ik nog eens naar kijken.  :o Misschien dat TjoeTjoe hier opheldering in kan geven.  :P

Vandaag eens heerlijk aan de gang geweest met de S-Borden. heb er weer 10 bijgemaakt met allemaal verschillende opdrachten. Dus keuze zat denk ik dan zo maar. Vanavond ga ik ook verder met de blokborden ! daarover later meer. ;)

8) Conner.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #15 Gepost op: 04 november 2015, 11:57 »
Aan een ieder die meeleest.  :P

Ik wil graag de blokborden gaan maken, maar kom erachter dat dit niet zomaar kan. De eerste letter op het onderste bordje staat meestal voor zeg (H)oorn en dan "N","Z" als tweede voor de richting van het bordje. Ook heb ik al gezien dat er blokborden met onderborden bestaan met op het onderbord bord zeg "Hoorn" erop. Kan iemand hier eens duidelijkheid over verschaffen ? En welke bordjes zijn er dan allemaal, welke willen jullie hebben zeg maar ?? en of zijn jullie al tevereden met "A","n", "B"',"z" etc etc. Ik hoop dat iemand hier duidelijkheid over kan verschaffen !?!  :)

8) Conner.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: 06 november 2015, 17:17 »
Helaas nog geen reactie, hoe het nu zit met de blokborden. Daarom de volgende blokborden in 3d gemaakt.  ;D Mocht iemand een speciale versie nodig hebben voor een route, dan zijn die bordjes zo gemaakt.  ;D Maar nu kunnen we strakjes coha blokken maken.  :o

8) Conner.

Erwin d V

• Jr. Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: 06 november 2015, 18:40 »
Was er op het oude forum niet wat over geschreven?

De eerste letter op het onderste bordje staat meestal voor zeg (H)oorn en dan "N","Z" als tweede voor de richting van het bordje. Ook heb ik al gezien dat er blokborden met onderborden bestaan met op het onderbord bord zeg "Hoorn" erop. Kan iemand hier eens duidelijkheid over verschaffen ? En welke bordjes zijn er dan allemaal, welke willen jullie hebben zeg maar ?? en of zijn jullie al tevereden met "A","n", "B"',"z" etc etc. Ik hoop dat iemand hier duidelijkheid over kan verschaffen !?!  :)
Ik denk dat dat wel zo'n beetje klopt. Het blokbord met daaronder het blok, met daarnaast de richting waar het staat. Hoewel ik deze moet kennen, kom ik er nooit mee in aanraking.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: 07 november 2015, 10:19 »

Voorbeeld van hoe de opdracht borden, ingezet kunnen worden als deze worden gereleased.  ;)

8) Conner.
« Laatst bewerkt op: 07 november 2015, 10:37 door Conner »

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #19 Gepost op: 07 november 2015, 11:55 »
Ik zie geen opdrachtborden  ;D  8)