Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Gisteren een dagje weggeweest om te filmen voor ons Youtube kanaal.....  (gelezen 199 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Gisteren was het weer zover, Marklin een van onze moderatoren en ik zijn een dagje weg geweest om treinen en overwegen te spotten in Limburg en omgeving deze keer. We zijn in Venlo geweest waar Prorail nog druk was om de aanrijding met goederenwagons op te ruimen en hebben weer leuke dingen gezien. Ik gebruik zo'n dag dan ook om te kijken als 3D bouwer hoe het zit in de echte wereld en of er nieuwe dingen zijn bijgekomen. Zo heb ik gisteren zelf voor het eerst de A & E borden gezien, afgekruiste seinen en ga zo maar verder. Hier maak ik zelf dan ook meteen foto's van en komt ten goede aan onze objecten updates.

De echte goal van deze dag is om filmpjes van overwegen te maken en dit hebben we veelvuldig gedaan. 1 daarvan is vannacht al door mij op mijn YouTube kanaal geplaatst.

8) Conner.

Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner