Over ons Youtube kanaal > Meldingen en discussies

Een nieuwe catogorie op ons forum.

(1/1)

Conner:
Hoi alle,

Welkom in deze nieuwe categorie "Over ons YouTube kanaal".

Zoals jullie zien willen we ook op ons forum ons YouTube kanaal onder de aandacht brengen. In dit topic zal ik melding maken van de leukste filmpjes op ons YouTube kanaal. Ik ben dit jaar wat meer afwezig geweest dan jullie gewend van ons zijn dit doordat ik een oude hobby heb opgepakt, filmen namelijk, en alles wat daar bij komt kijken. We hebben daarom de laatste tijd veel nieuwe filmpjes online geplaatst van de overwegen, trein simulators en zelfs ook al een filmpje van een bijzonder sein in Nederland. om precies te zijn het WiBr sein. (waarschuwing installatie brug) Om uiteindelijk te zien dat onze knipper frequentie niet klopt met wat we hebben gereleaset in ons laatste pakket van de Seinen voor Train simulator. Dit zal dus worden gecorrigeerd in de volgende update, maar daar meer over in de categorie lopende projecten in de aankomende winter periode.

Heb je idee├źn of opmerkingen, dan horen wij die graag om ook ons YouTube kanaal voor een ieder leuk te maken om te komen en te verblijven. Hieronder het eerste filmpje in dit topic de WiBr in actie. Veel kijk plezier ! en vergeet je niet te abonneren om al het laatste nieuws van Coha niet te hoeven missen.

8) Conner.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie