Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Roundhouse  (gelezen 593 keer)

Joopiejj

• Jr. Member
  • **
Roundhouse
« Gepost op: 01 augustus 2017, 11:33 »
Citaat
In de open versie van het Roundhouse zitten doorzichtige ramen en gaan s'avonds de lichten aan en zijn er via een trackrule automatische deuren toe te voegen aan de open versie van het Roundhouse. Hoe de deuren toe te voegen aan het Roundhouse open kun je lezen in de volgende link. Klik hier voor de tutorial hoe plaats ik de automatische deuren

Ik dacht eens te proberen roldeuren te plaatsen in mijn watergraafsmeerproject.. Dus ik heb de download van Roundhouse gedownload en in de beschrijving staat.  Volgende link.. Klik hier.. Maar er is geen klik hier en geen link ;D

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Roundhouse
« Reactie #1 Gepost op: 02 augustus 2017, 15:30 »
Op onze oude site linkte hij door naar een topic waar ik een tutorial in had gezet hoe de deuren te plaatsen. Ik zag op Tp dat je al verder was en het al uitgedokterd had hoe de deuren te plaatsen. Als Tjoetjoe deze topic ziet zal hij de klik hier link wel even weghalen. Bedankt voor de melding.

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Joopiejj

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2018, 21:45 »
Nu de route bijna klaar is even de laatste puntjes op de I zetten. Ziet er wel leuk uit zo vind je niet ?

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: 28 februari 2018, 18:44 »
Ik vind het in ieder geval leuk.
Succes met de laatste punten op de i zetten.

Ik heb overigens contact met Chris Longhurst voor wat betreft ERMTS.
Is nog pril contact, maar misschien komt hier een samenwerking uit voort.
Dus misschien Stopplaatsmarkeringen van onze kant (ipv dat Franse spul)
Wordt vervolgd.

Misschien een idee dat je je route aanbied aan Chris zodat hij zijn ETCS emulatie in de BR186 kan testen in combinatie met de route.

Joopiejj

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 02 maart 2018, 10:17 »
Goed idee! Ik heb het aan hem aangeboden.

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #5 Gepost op: 02 maart 2018, 18:36 »
Goed bezig!

Ondertussen loopt er de nodige communicatie tussen Chris en mijzelf.
Kan best zijn dat ik ook een goede reden ga hebben om bij je aan te kloppen voor testdoeleinden.
Time will tell