Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Kleine update Nederlandse overwegen v2............  (gelezen 5930 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Kleine update Nederlandse overwegen v2............
« Reactie #40 Gepost op: 19 juni 2018, 06:22 »
Dat ziet er dan ook wel heel goed uit, bedankt voor het delen.  ;)

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

mkasthijs

• Full Member
« Reactie #41 Gepost op: 21 juni 2018, 16:08 »
Nu je met de overwegen bezig bent, een paar (kleine) verzoekjes:
1: Je hebt nu ontruimingslichten voor rechtdoor (niet die met de pijl) die aangaan en als de spoorweg gesloten is uit gaan. Zou je ook een variant kunnen maken dat ze op rood blijven staan tot de overweg weer open is?

2: Op rangeerterreinen bij handmatige overwegen zie je nog wel eens van die rood-witte seinen (rood is stoppen, wit is oversteken) (zie plaatje). Zou je die misschien kunnen maken?

mkasthijs

• Full Member
« Reactie #42 Gepost op: 21 juni 2018, 16:14 »
Ow, ik lag te slapen. Zie nu pas dat de berichten hiervoor uit 2017 komen. Verwijder mijn bericht van net en dit bericht maar ;)

Sikkenbaas

• Jr. Member
  • **
« Reactie #43 Gepost op: 11 september 2018, 21:34 »
Wat ben toch blij met jullie objecten!

Screenshot:

Industriespooraansluiting gezien richting raccordement op een zonnige zondagmiddag om half vijf 's middags plaatselijke tijd.

(Ben wat persoonlijke losse eindjes bij elkaar aan het knopen, en dit wilde ik even kwijt! RED.)
« Laatst bewerkt op: 11 september 2018, 21:36 door Sikkenbaas »

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #44 Gepost op: 09 februari 2020, 20:20 »
** kuch **

Vorige week wilde ik een nieuwe installer voor het Overwegen pakket te maken omdat we recent een paar objecten voor dit pakket hadden gemaakt. Aangezien ik bang was dat deze nieuwe objecten in de vergetelheid zouden raken - immers we zijn ook druk met het Seinen pakket - dacht ik het pakket even snel de deur uit te doen.

Gelukkig floot Conner me op tijd terug, want we hadden nog meer zaken op de plank liggen.
Lees het topic maar terug.

Om die reden zijn we nu wel in sneltreinvaart het pakket klaar te stomen voor release.
De AKLI - en niet ALKI zoals in dit topic genoemd - zit daar uiteraard als parel uit het verleden bij in.

Op die manier kunnen we dit hoofdstuk afsluiten en de focus weer voor 100% op de upgrade van het Seinen pakket leggen.

Hopelijk binnen korte tijd dus de release van versie 3 van het Nederlandse Overwegen pakket

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #45 Gepost op: 10 februari 2020, 06:46 »
Bij ons is het altijd dat een kleine update uitloopt in iets veel groter dan een update. Weet niet hoe het komt.  ;D

Zoals Tjoetjoe al heeft toegelicht doen we deze stap om even wat orde op zaken te stellen en dingen niet verloren te laten gaan. Zo ook het volgende dat is aangepast en mee komt in de update. Was een wens van vele mensen we hebben er tenminste vele aanvragen voor gehad. De Wido v2.0. Kijk hem schijnen en ook de grond licht op. Weer een beauty als je het mij vraagt. Wat is jullie mening over de Wido ??

8) Conner.
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2020, 07:15 door Conner »
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

rommy136

• Jr. Member
  • **
« Reactie #46 Gepost op: 10 februari 2020, 06:57 »
Mijn mening is het weer zeer prachtig is geworden!

Mvg Rommy

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #47 Gepost op: 10 februari 2020, 07:14 »
Wat ook mee komt is een grote broer van het OverwegSein, die bij ons in het pakket zat was een minder hoge nagemaakt van foto's van een museum lijn. Echter bij de NS gebruiken ze dit sein ook maar dan is hij groter.  ;D Ik zeg een potente paal.  ;D

8) Conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #48 Gepost op: Gisteren om 11:27 »
Vandaag zijn de testen begonnen voor het NLOverwegen pakket v3.0. Ook in het pakket aanwezig de Wilo overweg. Waren eral maar er zaten nog wat vergissingen in deze overweg. Dit is nu alle opgelost na deze update. Vergelijk hem eens met die jullie nu hebben dan zijn de verschillen meteen duidelijk.  ;)

8) Conner.

rommy136

• Jr. Member
  • **
« Reactie #49 Gepost op: Gisteren om 14:39 »
Ik ben benieuwd!

Mvg Rommy