Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Kleine update Nederlandse overwegen v2............  (gelezen 8735 keer)

kippenlijn

• Full Member
Re: Kleine update Nederlandse overwegen v2............
« Reactie #90 Gepost op: 30 april 2020, 08:44 »
Nja, of een citaat van het desbetreffende bericht mocht het in dit geval niet om het filmpje gaan. ;)

R-Road

• Newbie
  • *
« Reactie #91 Gepost op: 30 april 2020, 11:16 »
Ik heb het over een overweg met mechanische bellen zoals deze: Deze versie met nog houten spoorbomen zit nog niet in het overwegenpakket.

De versie met aluminiumspoorbomen en hekken zolas in onderstaand filmpje zit al wel in het pakket, dus mijn vraag is of de versie met houten spoorbomen alsnog in het pakket kan komen?

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #92 Gepost op: 01 mei 2020, 12:02 »
Mooi man. Oja ik moet van Tjoetjoe zeggen dat dit de laatste objecten waren die we gingen toevoegen aan deze update van de NL overwegen. Dus heb je nog meer wensen moet je bij Tjoetjoe zijn.  ;D ;D

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

R-Road

• Newbie
  • *
« Reactie #93 Gepost op: 01 mei 2020, 13:18 »
Wat mij betreft zijn vrijwel alle wensen vervult! :o
Mooi werk weer!

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Hero Member
« Reactie #94 Gepost op: 01 mei 2020, 17:48 »
De aanmeldingstermijn is verstreken  :)

Versie 3.1 is zojuist in de Download sectie geplaatst.

Een woord van dank aan Rommy voor het aankaarten van een vervelend probleem met betrekking tot het gedrag van het wegverkeer.

Vooral bij overwegen gelegen op plekken waar een meersporig emplacement overgaat naar enkelspoor of andersom, kon het onder bepaalde omstandigheden voorkomen dat het wegverkeer dwars door overwegbomen heen reed.
Dit lag totaal niet het verkeerd geplaatst zijn van de links op de weg.

Er is blijkbaar ergens tussen nu en zes geleden (versie 2 van het overwegen pakket)  iets functioneels in de simulatie gewijzigd waardoor het wegverkeer niet meer reageert op een bepaalde status-opdracht vanuit de scripts.
Uiteindelijk was dit euvel door een simpele aanpassing te verhelpen, maar heeft zeker twee weken zoeken en testen in samenwerking met Rommy gekost.

Deze gelegenheid hebben we ook aangegrepen om nog een aantal nieuwe objecten en overwegen aan het pakket toe te voegen:
- de magneetkast dubbelbenig
- oude Andreaskruisen
- ALIB Dennenlaan te Emmen
- 2x stationsoverwegen met houten bomen en mechanische bel.

Veel plezier ermee!

kippenlijn

• Full Member
« Reactie #95 Gepost op: 01 mei 2020, 19:11 »
Team Coha; bedankt voor de update! 8)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #96 Gepost op: 02 mei 2020, 13:39 »
Nu wij de overwegen 3.1 online hebben gezet horen wij graag jullie input. Wij hebben ook aardig wat werk verzet vwb de geluiden van de overwegen zelf. Ze zijn alle opnieuw geremasterd zoals dat netjes heet en klinken een stuk minder schel als voor de update. Ook als je in de cabine van een trein zit zijn de overwegen nog nauwelijks te horen met wat de werkelijkheid beter benaderd. Wat vinden jullie van de geluid update. Let er eens op als je de update hebt gedownload en langs een overweg komt en laat het ons weten wat je ervan vind. Alvast bedankt voor het meekijken/luisteren.   :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

rommy136

• Global Moderator
  • Full Member
« Reactie #97 Gepost op: 02 mei 2020, 15:35 »
Hoi,

Het viel mij op inderdaad dat het geluid een stukje zachter was, maar ik dacht eerst dat TS weer eens iets geks had bedacht..
Maar het klinkt goed!

Mvg Rommy