Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: De grote update van de NLSeinen gaat nu echt van start !  (gelezen 29865 keer)

srmeijer95

• Newbie
  • *
Re: De grote update van de NLSeinen gaat nu echt van start !
« Reactie #430 Gepost op: 24 februari 2017, 13:56 »
Hele gave update! Bedankt :)

Grtz. 8)

OwinR

• Newbie
  • *
« Reactie #431 Gepost op: 24 februari 2017, 15:49 »
Ten eerste bedankt voor deze geweldige nieuwe versie van het seinen pakket! Wat staan ze te stralen.

Ik ben wel tegen iets aan gelopen. Zoals op de afbeelding te zien is bij het LP MSG sein is het niet mogelijk om een 4 cijferig nummer in te voeren. Deze is dan niet zichtbaar op het sein, terwijl dat bij de andere seinen wel zo is. Is dit iets wat bij meerdere mensen voorkomt? Ook als ik het spel opstart, 'op play druk' is het niet zichtbaar, ook niet wanneer ik het spel helemaal afsluit en weer opnieuw opstart. Hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.

Owin

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #432 Gepost op: 24 februari 2017, 16:06 »
Bedankt voor je reactie, compliment en je melding. Ik heb het ook geconstateerd en ga er gelijk mee aan de slag. Mocht je nog iets tegen komen meld het vooral even zodat we het kunnen oplossen !! Word het pakket alleen maar beter van.  ;)

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #433 Gepost op: 24 februari 2017, 16:13 »
Hoi Owin,

Er zit idd een heel klein bugje in het sein. Laat vooral ook je 4 cijfers op het bordje staan en zeer binnenkort zullen we hier een fix voor maken en dan komen ook bij dit sein de 4 characters op het bordje, hoef je dat niet aan te passen en te onthouden.

Succes verder met je route en het testen van onze seinen.  :) en blijf alle vooral dit soort bugs melden !!

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #434 Gepost op: 24 februari 2017, 16:25 »
De bug is alweer verleden tijd.  ;D

Zoals al gemeld blijf dit soort bugs melden mochten er nog meer zijn.  :o

Het nadeel van dit soort projecten is de complexiteit die het met zich meebrengt en het testen ervan. Een vergissing is sneller gemaakt en je moet er maar net tegen aanlopen. Zoals beloofd houden we dit topic nog even een tijdje in de gaten en dan als alles blijkt te werken zullen we een fix voor dit probleem releasen.  ;) Owin nogmaals bedakt voor het melden.  ;)

8) Conner.

treinspottersnl

• Gast
« Reactie #435 Gepost op: 24 februari 2017, 17:49 »
de seinen werken goed heren. Mooi werk  8)

mitch93

• Newbie
  • *
« Reactie #436 Gepost op: 24 februari 2017, 18:56 »
Aan allen die aan dit project gewerkt hebben, chapeau! Zonder jullie was dit er nooit geweest!

Nu ben ik bekend met geavanceerde seinopvolging, maar dat XGHL zal nog wel iets zijn om uit te vogelen voor de komende periode ::).

Nogmaals, fantastisch gedaan!

Mitchell

djrobjansen

• Newbie
  • *
  • Let's drive some trains!
« Reactie #437 Gepost op: 24 februari 2017, 20:16 »
Kwam dit sein tegen op Fictiva, lijkt alsof er een texture ontbreekt bij dit sein.
Tot op heden kwam ik verder nog geen andere items tegen.

« Laatst bewerkt op: 24 februari 2017, 20:20 door djrobjansen »

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Hero Member
« Reactie #438 Gepost op: 24 februari 2017, 20:29 »
Kwam dit sein tegen op Fictiva, lijkt alsof er een texture ontbreekt bij dit sein.

De letter B is (nooit) een geldige letter geweest, dus is een fout van de routebouwer

Joopiejj

• Jr. Member
  • **
« Reactie #439 Gepost op: 25 februari 2017, 11:08 »
Blz 31 en 33 gekopieerd stukje tekst alleen vergeten WIT naar WIBR aan te passen  ;D

OPMERKING : Als de “wit” geactiveerd is, en de rijweg richting de “wit” gewijzigd wordt (bijv. een wissel wordt omgelegd) waardoor de trein de “wit” niet meer nadert, zal deze nog ongeveer 20 seconden blijven knipperen.

Ik ga er lekker mee aan de slag de komende tijd om alles eens op te poetsen