Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: De grote update van de NLSeinen gaat nu echt van start !  (gelezen 16989 keer)

yellowcake

• Newbie
  • *
Re: De grote update van de NLSeinen gaat nu echt van start !
« Reactie #20 Gepost op: 21 augustus 2016, 21:52 »
Dit ziet er prachtig uit heren! Zeker een verrijking voor de rij beleving.

En inderdaad,  5 seinen: rood, rood, rood, groen, groen

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #21 Gepost op: 22 augustus 2016, 09:42 »
Vandaag maar eens begonnen, met het testen van de AYSeinen die in ons pakket aanwezig zijn, van betere lampjes te voorzien. Alles is nog steeds in testfase, maar wilde een screen met jullie delen.  :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #22 Gepost op: 22 augustus 2016, 12:00 »
Vandaag extra vroeg begonnen om het laatste geheim achter de betere lampjes te achterhalen. Ik ben blij dat ik kan mededelen dat ik het heb gevonden en dat nu de lampjes heerlijk werken zoals ook DTG dit zelf doet en of probeert te doen. Erg jammer dat hier geen documentatie van te vinden is en dat er nergens op de fora's over gesproken word over dit onderwerp, want het heeft mij al heel wat jaartjes gekost om hier allemaal zelf achter te komen samen met Leerlingstoker want die heeft hier enkele weekenden voor bij mij gezeten en X_Shooter1 zijn input is ook erg belangrijk geweest om het geheel aan de gang te krijgen en dan natuurlijk mijn doorzetting vermogen want zoals gisteren gemeld wilde ik gisteren nog mijn pc door het raam dumpen. Ik ben natuurlijk beide heren dankbaar voor hun input. Bedankt !  ;)

Ook heb ik opgemerkt dat zelfs DTG er naast zit met hun schijnsels voor de seinen. Sommige seinen gloeien vind ik persoonlijk erg overdreven ! Maar goed ga er maar weer vanuit dat er een klasse product zit aan te komen van ons team waar ik zelfs DTG jaloers mee ga maken ben ik bang.  ;D

8) Conner.
« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2016, 12:33 door Conner »
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

rommy136

• Jr. Member
  • **
« Reactie #23 Gepost op: 22 augustus 2016, 20:10 »
Haha overdreven, kan dat? Ik heb hier een voorbeeld van een video

Vanaf minuut 12:50 een rechtstuk vrije baan, waar je zo 2 a 3 seinen vooruit kan kijken met elk ongeveer 1400m tussenruimte.

Das bij elkaar een kleine 4 km.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #24 Gepost op: 22 augustus 2016, 23:07 »
Maar ik had het dan ook over de volgende seinen, die naar mijn smaak dus iets teveel glow hebben.  :P

Tyes

• Newbie
  • *
« Reactie #25 Gepost op: 22 augustus 2016, 23:18 »
Het lijkt net kerstverlichting zo

Koentjee15

• Newbie
  • *
« Reactie #26 Gepost op: 23 augustus 2016, 14:49 »
Ik zie dit topic nu pas maar de plaatjes beloven heel wat moois :)
veel succes met dit project ik blijf het op de voet volgen.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #27 Gepost op: 24 augustus 2016, 12:15 »
Vandaag ook weer aan het spelen geweest met de lampjes. Al hoe wel ik nu alle geheimen ken achter deze lampjes ben ik nu in de achtergrond bezig om te zoeken of er nog betere textures zijn voor de lampjes. Ik heb zoiets als we het gaan doen, dan doen we het ook in 1 keer goed.  ;D Daarom dat er nu en de komende dagen wat minder nieuws zal verschijnen in dit topic, omdat ik dus in de achtergrond nog aan het experimenteren ben.

Hoe een lamp texture te maken zijn we ook achter gekomen. Dus het kan goed zijn dat ik er zelf nog even op uit ga van het weekend om zelf foto's te gaan maken van de originele lampen op de baan en mijn eigen textures ga maken voor onze seinen. Van het weekend is het goed weer en dan is een ritje op mijn motor nooit weg natuurlijk. :) Als er weer nieuws is dan horen jullie weer van mij, het word ook te warm om achter te pc te zitten, dus ik heb meerdere excuses om even een pauze aan te kondigen.  :P

8) Conner.

Koplopermau

• Newbie
  • *
« Reactie #28 Gepost op: 25 augustus 2016, 00:10 »
De update ziet er mooi uit! Ik ben zeer benieuwd, wil nu al niet meer terug. ;)

Kabouterflop

• Meelezende leden
  • Newbie
  • *
« Reactie #29 Gepost op: 25 augustus 2016, 11:34 »
Het ziet er zeker strak uit. Super.
Straks worden jullie in dienst genomen bij DTG  ;)

Sjef.