Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: De grote update van de NLSeinen gaat nu echt van start !  (gelezen 16990 keer)

rommy136

• Jr. Member
  • **
Re: De grote update van de NLSeinen gaat nu echt van start !
« Reactie #10 Gepost op: 20 augustus 2016, 14:37 »
Super goed bezig!

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: 20 augustus 2016, 20:42 »
Vandaag nog veel zitten testen om tot het volgende resultaat te komen. Zonder flickering. Kijk maar eens hoever we nu het cfbsein kunnen zien en goed kunnen zien welk nummer deze uitzend.  ;D Letop nog niet op de andere seinen lenzen letten, deze moeten alle nog omgezet worden.  :P

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: 20 augustus 2016, 21:53 »
Cijferbak is nu klaar, tenminste voor die op een paal zitten. We zien graag de verschillen toch, daarom een plaatje die zeggen meer dan 100 woorden.  :P De lenzen van de lampen zijn nog niet gedaan !

De cijferbak op de paal is de nieuwe. De losse cijferbak is de oude situatie.  ;D Is niet te zien toch ?.  ;D

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

FrankBouwhuis

• Newbie
  • *
« Reactie #13 Gepost op: 21 augustus 2016, 10:59 »
Zit er super strak uit! Complimenten! Dat maakt het rijden een stuk aangenamer! En ook erg gaaf voor mooie avond/nacht scenario's!

Frank

leen

• Newbie
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:49 »
Prachtig. En zeker een compliment voor alle moeite die wordt gedaan om een (nog) mooier resultaat te krijgen. Het rijden zonder HUD zal zeker een hele verbetering zijn voor een realistisch beeld.

:) Leen

mkasthijs

• Full Member
« Reactie #15 Gepost op: 21 augustus 2016, 15:11 »
Gaaf gaaf gaaf gaaf! Kijk uit naar de update. Prachtig! :D :D

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #16 Gepost op: 21 augustus 2016, 18:56 »
Ik kan jullie vertellen, dat ik vandaag mijn pc bijna door het raam naar buiten heb gegooid. Zo dichtbij de oplossing en toch zo ver weg.  :( Gisterenavond tevreden gaan slapen om er vanmorgen achter te komen dat niets meer werkt. Maar goed nieuws naar een dag klooien, het werkt weer.  :D

Na enkele uren klooien staat het AYSein klaar voor gebruik. Zie het volgende plaatje.  :P

Vraagje hoeveel seinen zien jullie en wat zijn de kleuren ?

8) Conner.

rommy136

• Jr. Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: 21 augustus 2016, 19:54 »
Ik zie er 4. Vanaf dichtbij naar ver weg zie ik de volgende kleuren: Rood, rood, rood, groen

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #18 Gepost op: 21 augustus 2016, 20:29 »
Jammer, je antwoord is fout. Geen voetreis naar Egypte voor jouw ! ;D

damian27juli

• Newbie
  • *
« Reactie #19 Gepost op: 21 augustus 2016, 20:40 »
Ik zie 5 seinen met rood, rood, rood, groen en groen.

Veel succes bij dit project, de vorderingen zien er echt al heel goed uit!! :) :)