Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Letter wordt 0 op seinpaal  (gelezen 676 keer)

leen

• Newbie
  • *
Letter wordt 0 op seinpaal
« Gepost op: 28 juni 2016, 16:53 »
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw met Trainsimulator 2016 en heb het seinen pakket gedownload. Werkt prima op één ding na. Wanneer ik op het bord een andere letter als een a, r of v zet wordt deze letter omgezet in een 0. Ook wanneer ik de route opstart in drive.

In de handleiding staat hier niets over en ook op het forum heb ik er niets kunnen vinden. Ook heb ik de nieuwe patch V1_2 a geïnstalleerd, maar dit mocht helaas niet helpen.
Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen is?

Alvast hartelijk dank.
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2018, 13:07 door leen »

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
Re: Letter word 0 op seinpaal
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2016, 17:49 »
Andere letters zijn niet mogelijk, simpelweg omdat dat niet overeenkomt met de werkelijkheid.
En volgens mij staat het wel benoemd in de handleiding, maar dat kijk ik nog even na

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2016, 19:11 »
De stelling "in de handleiding staat er niets over" gaat dus niet.

In par 4.3.1 op bladzijde 19 staat toch heel duidelijk benoemd wat geldige karakters zijn.
Duidelijker kan ik het niet beschrijven  :)

leen

• Newbie
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 28 juni 2016, 20:21 »
Neem mij niet kwalijk. Ondanks twee keer doornemen gewoon dus overheen gelezen.
Excuus voor het onbedoelde ongemak.

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #4 Gepost op: 28 juni 2016, 21:33 »
Kijk hier word ik vrolijk van. Iemand die toegeeft eroverheen te hebben gelezen, Gebeurd de beste onder ons ! Mocht je nog over andere dingen heen lezen, zijn wij altijd bereikbaar voor hulp. Succes met je hobby.  ;)

8) Conner.