Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Testers gezocht voor geavanceerde seinopvolging  (gelezen 229 keer)

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
Testers gezocht voor geavanceerde seinopvolging
« Gepost op: 21 mei 2016, 12:10 »
Ik ben op zoek naar een paar testers die de geavanceerde seinopvolging van het Coha Seinen pakket willen testen.
Voorwaarden die ik hierbij stel zijn:
- tester moet inmiddels al voldoende ervaring hebben met het toepassen van de geavanceerde seinopvolging (bijv. opvolging geel4 -> geel 4 knipper etc)
- tester heeft de gelegenheid en wil om ook heel bijzondere seinopvolging te testen, zoals beschreven in hfst 16.2 en verder in de handleiding
- tester heeft de gelegenheid om zijn bevindingen binnen vier weken terug te rapporteren

Aanleiding voor dit alles is dat Chris Longhurst zich bij mij gemeld heeft met een probleem op zijn TestTrack route (nee, die route is niet openbaar verkrijgbaar).
Nu is zijn route qua-layout best bijzonder ten opzichte van een normale route, maar de aangetroffen bug is dermate ernstig dat deze natuurlijk verholpen moet worden.
Ik heb zelf al één en ander getest op beschikbare Nederlandse routes, maar deze maken - behalve de Kennemerland route - voor zo ver ik weet (nog) geen gebruik van geavanceerde opvolging e.a.

Aanmelden kan per PM.