Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Recente berichten

Pagina's: 1 ... 8 9 [10]
91
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Belgische Seinen
« Laatste bericht door jesitim Gepost op 04 november 2018, 10:36 »
Dat zien er fantastisch mooie objecten uit! En met wat knutselen ook mooie combinaties! Doe zo verder zou ik zeggen!
92
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Belgische Seinen
« Laatste bericht door Conner Gepost op 03 november 2018, 18:00 »
En ook op het volgende plaatje zie je 2x2 lampen = 2x 1 object in mekaar geschoven.  :P Dus als je 1 object plaats heb je 1 rijrichting zowel links als rechts gemaakt, moet je dus ook lampen voor het tegen verkeer hebben zet je een zelfde objecten neer en zorgt ervoor dat de X en Y coördinaten hetzelfde zijn en draait hem 180 graden. Dit word natuurlijk in de handleiding die bij het Be seinen pakket word bijgeleverd uitgebreid uitgelegd.  ;) 

 8) Conner
93
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Belgische Seinen
« Laatste bericht door Conner Gepost op 03 november 2018, 17:07 »
En zo zal het ook gaan met de volgende varianten van dit sein.  :o

 8) Conner.
94
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Belgische Seinen
« Laatste bericht door Conner Gepost op 03 november 2018, 15:32 »
Al weer een heel stuk opgeschoten intussen met het seinen pakket van België.

Op dit moment druk met de vertrekseinen in wording, ronde varianten zijn ook bijna klaar en ben intussen druk met de vierkante Avg seinen. Zoals op de plaatjes hieronder is te zien is er een dubbele paal te zien dus met twee lampen aan 1 paal. Om nu ook meteen de paal te hebben met maar 1 lamp eraan zie het tweede plaatje. Het zijn dus 2 objecten die in mekaar zijn geschoven en als je de x en z coördinaten hetzelfde houd als het andere object dan kun je dus snel en simpel een dubbele variant maken. Scheelt weer een object voor Ts als je bijvoorbeeld 1 paal met 1 lamp nodig hebt.  :P

 8) Conner. 
95
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Belgische Seinen
« Laatste bericht door Erwin d V Gepost op 22 oktober 2018, 15:40 »
Na het activeren van de AVG zal eerst gedurende zeven seconden een rode lamp in de AVG unit(s) oplichten.
Dit is alleen in de stations op Lijn 0 tussen Brussel-Zuid en Brussel-Noord, in de rest van Belgie is dit 10 seconden.

Wel in dat geval blijft de AVG ook net zo lang rood tonen, totdat er een seinbeeld verschijnt dat voorbij rijden toe laten.
Nu is Lijn 0 een apart geval in Belgie maar ook hier geldt dat de AVG ook met rood seinbeeld open  (=Belgische term voor veilig) kan komen met 6 witte lichten. Dit omdat de uitritseinen van de stations op Lijn 0 permissieve seinen zijn (heb ik niet meegemaakt maar staat wel beschreven in de regelgeving.....), en de NMBS belangrijk vind dat de doorstroming vlot gebeurd. Is een erg drukke lijn.....
96
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Rails project
« Laatste bericht door trainboy199 Gepost op 21 oktober 2018, 21:27 »
Ziet er mooi uit!
Veel succes verder.  :)
97
Meldingen en discussies / Re: Een dagje weg met de Coha crew.
« Laatste bericht door Conner Gepost op 21 oktober 2018, 12:46 »
Deze dag weggeweest hadden we verschillende filmpjes gemaakt en hebben we veel gefilmd. Ik had ook nog een filmpje en dan gebeurt er nadat de trein de overweg voorbij is ook nog iets grappigs. Ik zou zeggen kijk mee en train uw lachspieren.  ;D

 8) Conner.

98
Mededelingen / Re: Routes raken corrupt bij bewerken in 64bit !!
« Laatste bericht door Conner Gepost op 21 oktober 2018, 12:36 »
Even nog een kleine reactie van mijn zijde omdat ik merk dat we alle nog wat aan het struggelen zijn met Ts2019 64 bit en routes nog steeds corrupt raken.

Om nu te voorkomen dat je routes corrupt raken zou je met de 64bit van Ts2019 alleen maar routes moeten rijden en verder helemaal niets op het moment totdat Dtg hun problemen hebben opgelost. Wil je het goed doen heb je dus 3 snelkoppelingen nodig op je bureaublad en maak je voor je Ts2019 start de keuze ga ik een route maken/editen (32 bit) en of route rijden (64 bit) als je pc dit aan kan natuurlijk.

In de hoofdmap van Ts kan je de 32 bit en 64 bit icoon vinden en een snelkoppeling op je bureaublad kunnen maken zodat je kan kiezen welke je wil opstarten, ik hoop dat Dtg hun problemen snel hebben opgelost zodat dit bovenste niet meer nodig is.

Hieronder een plaatje met de 2 exe files waar je een snelkoppeling van op het bureaublad kan plaatsen. Succes alle.

 8) Conner
99
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Rails project
« Laatste bericht door kippenlijn Gepost op 21 oktober 2018, 08:26 »
Aha, dat is goed nieuws en blij te horen dat je ermee aan de slag bent gegaan. :P
En zelfs met 3D bielzen wat door de komst van TS 64bit aantrekkelijk word om in het toekomstige pakket te zien.
Zal iig dit topic in de gaten houden om je vorderingen te mogen aanschouwen.

Succes met het verder ontwikkelen van dit pakket, en als het t.z.t klaar is laat het dan maar bulten gaan sneeuwen. ;D
100
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Rails project
« Laatste bericht door X_shooter1 Gepost op 20 oktober 2018, 18:06 »
Uche Uche, wat een stoffigheid hier  ;)

Aangezien ik wat opmerkingen tegenkwam over het gebrek aan wintertextures in het sporenpakket, vond ik het tijd om eens het eea te laten zien en uit de doeken te doen.

Om te beginnen waarom het zo lang zo stil is geweest: ik heb afgelopen zomer mijn HBO studie met goed gevolg af kunnen ronden, mede door geen tijd te steken in train simulator, dat afstuderen neemt 5 maanden in beslag, dus de eerste helft van het jaar is er niets aan gebeurt. Na mijn afstuderen ben ik full-time gaan werken, 40 uur per week aan de bak dus met als resultaat dat ik niet altijd meer zin heb om te worstelen met 3ds-max of photoshop. Ten slotte zaten in de versie tot noch toe een aantal structurele problemen, met als gevolg dat er heel wat onderdelen vanaf nul herbouwd moeten worden. Hieronder is daarvan het eerste resultaat te zien: nieuw ballastprofiel, nieuwe ballasttexture, 3D bielzen (nog onder voorbehoud wat betreft impact), rails opnieuw gemapt en deels opnieuw getextured. Kortom, al heel wat nieuws, maar ook nog genoeg te doen. Ik vraag jullie geduld, ik ben slechts alleen en heb nog een leven naast train simulator. ;D
Pagina's: 1 ... 8 9 [10]