Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Update NLSeinen v4..........
« Laatste bericht door rommy136 Gepost op 27 mei 2020, 06:39 »
Ziet er strak uit! Goed bezig!

Mvg Rommy
12
Vragen en opmerkingen over Coha.nl add-ons / Re: Seinen komen "te laat" uit de stand stop.
« Laatste bericht door TjoeTjoe Gepost op 26 mei 2020, 22:33 »
.... Wat gebeurt er allemaal. Maakt mijn computer er een bende van?

Wat er allemaal gebeurd kan ik je - op basis van de tekst - niet vertellen. Vreemd is het wel.
Gelukkig worden de rijwegen door de simulatie geregeld.

Als je je route en natuurlijk ook het betreffende scenario met mij wilt delen, stuur me dan een PM.
Liefst met een versie van het scenario waarbij je "dichtbij" begint en de "ver weg" versie.
Dan zal ik in een verloren uurtje eens kijken en mee proberen te denken
13
Vragen en opmerkingen over Coha.nl add-ons / Re: Seinen komen "te laat" uit de stand stop.
« Laatste bericht door joeri109 Gepost op 26 mei 2020, 21:53 »
Inmiddels, doordat ik het een en ander heb geprobeerd en getest ben ik achter iets nieuws gekomen.

In een standaard scenario gebeurd het volgende:
Trein komt aanrijden, wissels liggen reeds goed, wissel staat in de afbuigende stand en leid ons naar een kopspoor. Het sein ervoor toont geel, en er is een instelling die zorgt dat ik bij dit sein de snelheid 40 al bereikt moet hebben. Het P sein ervoor toont netjes geel 40. Nu komt de grootste suprise van mijn verhaal, waarna ik het spel heb afgesloten in complete ellendigheid, wanneer de trein binnen ca. 5km van de wissel komt, knalt dit sein op rood en het sein ervoor op geel. Wissels worden niet aangepast, en het is de enige trein die rijdt. Schiet mij maar in de pudding. Wat gebeurt er allemaal. Maakt mijn computer er een bende van?
14
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Update NLSeinen v4..........
« Laatste bericht door Conner Gepost op 26 mei 2020, 21:33 »
Op de valreep de seintjes zowel rechts als links klaargemaakt. Bij deze zijn dus de Waalbrug seinen klaar.  :P

 8) Conner.
15
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Update NLSeinen v4..........
« Laatste bericht door Conner Gepost op 26 mei 2020, 18:54 »
En de lampjes werken alweer.  :P

 8) Conner.
16
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Update NLSeinen v4..........
« Laatste bericht door henksmaak Gepost op 26 mei 2020, 15:27 »
Ziet er weer zeer netjes uit!  8)
17
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Update NLSeinen v4..........
« Laatste bericht door Conner Gepost op 26 mei 2020, 15:03 »
Ik zeg, waar liggen de lampen ook alweer.  :P

 8) Conner.
18
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Update NLSeinen v4..........
« Laatste bericht door Conner Gepost op 26 mei 2020, 12:38 »
Intussen aardig op scheut met het sein van de Waalbrug. Ff tijd om te passen en meten op de brug gebruikt in de route.  :P

 8) Conner.
19
Hmmm, ik zal binnenkort de boel eens opnieuw installeren ja.

Ding druk ik onder de grond, omdat ik de instelling aan heb staan welke ze zichtbaar maakt. Dat betekend dat ik ze in ieder scenario zie staan, wat op te lossen is door ze simpelweg onder de grond te duwen :)

Grtz. 8)
20
Lopende Projecten van Coha.nl / Re: Update NLSeinen v4..........
« Laatste bericht door Conner Gepost op 25 mei 2020, 22:32 »
Vandaag hebben we de laatste details uitgewerkt. Erg moeilijk was het want het is te ver weg om zelf te gaan kijken op locatie en het beeld materiaal wat er is, is het net niet om alle details goed te kunnen zien. Dus zijn we vandaag vele keren moeten terugkeren naar de tekentafel letterlijk en figuurlijk om uiteindelijk te kunnen melden dat het ons op het moment duidelijk is hoe het sein eruit ziet in het echt. Alles begint op zijn plaats te vallen zeg maar. Morgen weer verder !  :P

Via de achterdeur hebben wij ook hulp gehad waarvoor nogmaals onze dank, want zonder deze hulp was het ons nooit gelukt om het object te maken voor Ts2020 en heeft ons veel duidelijk gemaakt hoe het object er in het echt uitziet.  ;) 

 8) Conner.

ps. het plaatje hieronder is een plaatje work in progress.
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10