Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Bitdefender 2015  (gelezen 2093 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Bitdefender 2015
« Gepost op: 20 juli 2015, 14:41 »
Ik kreeg een melding van een user dat er door Bitdefender een melding word afgegeven dat forum.coha.nl phising/mallware zou bevatten. Alle alarm bellen gingen natuurlijk alweer rinkelen, ook doordat we nu al weer 9 erg verdachte aanmeldingen hebben, waar een ieder van snapt dat het hackers zijn. Zij worden dan ook niet goedgekeurd en toegelaten tot de site en kunnen dan ook verder niets, doordat ik hun op server niveau helemaal eruit gooi en hun de server dus niet eens meer kunnen bereiken. Maar wat nu weer dacht ik. Na google, Avg en Bitdefender te hebben te laten scannen gelukkig geen bedreiging maar een servertijd die niet goed staat. Doordat dit een tijdelijke site is en er hoofdwaarschijnlijk door TjoeTjoe en mij aan een nieuwe site word begonnen, word dit van de week opgelost en we zullen dan een verzoek indienen bij Bitdefender voor het opschonen van hun lijst, zodat we ook daar weer als schoon te boek staan.  Goed nieuws is dat we hoofdwaarschijnlijk gebruik blijven maken van SMF en dat opnieuw registreren dan niet meer hoeft.

Tot zover dit bericht.

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

mkasthijs

• Jr. Member
  • **
Re: Bitdefender 2015
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2015, 18:03 »
Goed om te horen dat de 9 hackers buiten de deur blijven.
Misschien is het beter dat op de nieuwe site iedereen een nieuw account moet aanmaken.
Ik weet namelijk niet of je zo in de database van de leden (van de oude site) kunt zien wie hacker is en wie niet.
Dit is puur een tip. (Gezien ik zelf ook veel in de ICT doe/zit) ;)