Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Welkom terug op Coha.nl  (gelezen 3599 keer)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Welkom terug op Coha.nl
« Gepost op: 14 juli 2015, 22:32 »
Zoals jullie zien zijn we terug !  :D

Echter is de site nog niet helemaal optimaal en zeer waarschijnlijk gaat de site nogmaals veranderen. Dit alles door een hack.

Registreren is mogelijk maar moet door mij worden goedgekeurd. Ik ben niet altijd thuis dus kan activatie max 24 uur duren, helaas is deze maatregel nodig !

Je krijgt dan toegang tot onze downloads en kun je weer mee discussiƫren en je vragen achterlaten en de downloads weer downloaden die je nodig hebt.
Let op ik ben geen 24 uur thuis dus kan het account aanmaken max 24 uur duren tot dat je toegang kan krijgen tot onze site. Helaas is deze regel nodig !!

8) Conner.
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2015, 22:36 door Conner »
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Welkom terug op Coha.nl
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2015, 17:37 »
Nog even een kleine noot van mij.

Als de registratie binnen 24 uur niet is gedaan, zou ik willen vragen of je mij een email kan sturen met je gekozen gebruikersnaam. Krijg nu de meest rare emailadressen en gebruikersnamen binnen die ik niet eens wil registreren. Door mijn strenge doch vriendelijke keuring  ;D kan het zijn dat je binnen 24 uur geen reactie van ons verwacht omdat ik je misschien heb aangezien als kwaadwillende en of je niet heb zien staan in de lijst. 1 dag nog net geen 24 uur en de eerste 250 hackers en crackers staan al weer in de wacht om ons Coha te slopen. Nu zie ik ook waar een registratie van een site tussen moet kiezen en dat tegenhouden van dit soort mannen een dag taak is. Nu doe ik het zelf om dit gezeik tegen te gaan en wilde dit even kwijt  aan jullie en alvast excuses vragen mocht je hier getroffen worden, je bent natuurlijk welkom op deze tijdelijke opstap site tot dat Coha.nl weer helemaal terug in de lucht is !!

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Welkom terug op Coha.nl
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2016, 17:00 »
Vanaf vandaag is onze hoofd website www.coha.nl aangepast. We zijn er nog niet helemaal klaar mee !
Ook zal met de tijd de huisstijl van het forum gaan veranderen naar het voorbeeld van de hoofdpagina. Onze dank gaat uit naar X_Shooter1 die dit heeft gemaakt voor ons.  ;)

8) Conner.