Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Auteur Topic: Herontwerp coha.nl  (gelezen 1595 keer)

X_shooter1

• Global Moderator
  • Full Member
Herontwerp coha.nl
« Gepost op: 10 juli 2016, 18:47 »
Zoals jullie kunnen zien heeft het forum een nieuw jasje. Een paar maanden geleden heb ik in samenspraak met Conner en TjoeTjoe besloten om dit als opdracht te doen voor mijn studie.

Ik hoop dat iedereen zijn weg kan gaan vinden binnen het nieuwe thema. Het heeft tenslotte genoeg moeite gekost  ;)

Conner

• Administrator
  • Hero Member
Re: Herontwerp coha.nl
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2016, 18:49 »
Hoi X_shooter1

Ja, namens mij heel hartelijk bedankt, voor de prettige samenwerking en het doen slagen van je opdracht. Wij als team zijn er ontzettend content mee. Het is mooier geworden dan ik had verwacht, en we zullen er nog lang veel plezier van hebben.

8) Conner

Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner

TjoeTjoe

• Global Moderator
  • Sr. Member
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2016, 19:53 »
Ik heb persoonlijk in de beginfase heel veel opmerkingen gemaakt over kleurstelling en dergelijke.
Vervolgens is het vooral een zaak tussen X_Shooter1 en Conner geworden.
Maar eerlijk is eerlijk: het resultaat is naar mijn smaak fantastisch.

Een dikke pluim van mijn kant naar X_Shooter1 voor het uiteindelijke resultaat.

Het mooiste is dat "mijn" seintjes het hebben gewonnen van "zijn" overwegboompjes   ;D

Conner

• Administrator
  • Hero Member
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2016, 13:45 »
Op onze hoofdpagina zijn 2 nieuwe plaatjes toegevoegd in de slider.  ;D

8) Conner.
Wist je dat als je onder een plaatje op de link van het plaatje drukt, vaak veel meer details kunt bekijken. Bezoek ook onze Youtube site via https://www.youtube.com/1973conner